וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: גמר הנשים נדחה

מזג האוויר בניו יורק גרם לכך שהמשחק הוזז ביום. וויליאמס מפנטזת על גרנד סלאם 15: "יכול להיות הקיץ הכי טוב שלי"

אליפות ארצות הברית מגיעה לנקודת ההכרעה שלה בטורניר הנשים, כשויקטוריה אזרנקה (1) וסרינה וויליאמס (4) ייפגשו בגמר הגדול, ואחת מהן תניף בסיומו את התואר היוקרתי. הבלארוסית והאמריקאית כבר התכוננו למשחק הלילה (בין שבת לראשון), אבל מזג אוויר סוער בניו יורק גרם לדחיית המשחק שלהן למחר, כשכרגע עדיין לא ברור באיזו שעה הוא יתקיים.


ספק אם סרינה וויליאמס הייתה צריכה בכלל מקלחת אחרי ההתמודדות שלה בחצי הגמר נגד שרה אראני. תצוגת טניס משכנעת סידרה לה 1:6, 2:6 על שרה אראני, שעשתה כל מה שהיא יכולה מול האמריקאית האימתנית, שחולמת על תואר גרנד סלאם 15 בקריירה.

וזה לא שעד עכשיו בטורניר סרינה הייתה צריכה לעבוד קשה מדי. עד עכשיו היא הפסידה 19 משחקונים בלבד, וכמובן שלא שמטה מערכה. זכייה שלה בטורניר תשים את החותמת הסופית על כך שסרינה וויליאמס היא אחת הספורטאיות הגדולות בעולם. הפעם האחרונה שהאמריקאית חגגה על אדמת ארצות הברית זכייה בגרנד סלאם היוקרתי הייתה לפני ארבע שנים, ואם היא תשלים זכייה, זו תהיה הפעם הרביעית שהיא תחגוג ניצחון בפלאשינג מדו.

סרינה, שזכתה מוקדם יותר השנה בטורניר ווימבלדון וכמובן חגגה את הזכייה בטורניר האולימפי, יכולה להמשיך את הרצף, ואמרה על כך: "אני חושבת שזה ללא ספק יכול להיות הקיץ הכי טוב שאי פעם היה לי".

מול וויליאמס תתייצב המתחרה היחידה בסבב כיום שבאמת יכולה לתת לה פייט. המדורגת 1 בעולם, שחגגה בתחילת השנה זכייה באליפות אוסטרליה, מפנטזת על תואר גרנד סלאם נוסף, אבל היא יודעת שהדרך לניצחון ארוכה מאוד. בשש שנים שבהן היא השתתפה באליפות בארצות הברית, היא מעולם לא חצתה את גבול שמינית הגמר, אבל בחצי הגמר היא נתנה הצגה נגד מריה שראפובה, והתאוששה היטב מהפסד במערכה הראשונה כדי להדיח את הרוסיה המצוינת. מוקדם יותר השבוע היא הדיחה גם את סמנתה סטוסור, ובשלבים המוקדמים היא לא שמטה מערכה.

"היא היריבה הכי חזקה שיש בתחרות", הודתה הבלארוסית לקראת ההתמודדות. "לשחק נגדה בגמר עושה את זה עוד יותר קשה, וללא ספק הולך להיות קרב קשה מאוד". לשתי הטניסאיות יש עבר עשיר במפגשים ביניהן, אבל הסטטיסטיקה מראה באופן ברור יתרון בולט לאמריקאית, שניצחה בתשעה משחקים, לעומת הבלארוסית שניצחה פעם אחת בלבד. השנה הן נפגשו שלוש פעמים, ובכל המשחקים סרינה ניצחה בשתי מערכות (בשניים מהם אזרנקה לא זכתה ביותר משלושה משחקונים במערכה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully