וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: אזרנקה וסרינה וויליאמס ייפגשו בגמר

הבלארוסית המדורגת ראשונה בעולם גברה 6:3, 3:6, 4:6 על מריה שראפובה. האמריקאית מחצה את שרה אראני 1:6, 2:6

מגיעים בדיוק לנקודת הקצה של טורניר הגרנד סלאם האחרון של השנה, אליפות ארצות הברית הפתוחה. אחרי שנותרנו עם ארבעה גברים בטורניר, בטורניר הנשים קיבלנו הלילה (שישי) את משחקי חצי הגמר. המשחק הראשון הפגיש את ויקטוריה אזרנקה ומריה שראפובה. הבלארוסית הפסידה 6:3 את המערכה הראשונה, אבל הצליחה לנצח את הרוסיה 3:6, 4:6 כדי להעפיל לגמר. לאחר מכן עלו לאצטדיון ארתור אש שרה ארני וסרינה וויליאמס, כשהאמריקאית לא ריחמה וניצחה בקלות 1:6, 2:6 בדרכה אל הגמר.

ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית. רויטרס
משחק אחד מגרנד סלאם נוסף. אזרנקה/רויטרס

ויקטוריה אזרנקה (1 בטורניר) - מריה שראפובה (3) 6:3, 2:6, 4:6

איזה מפגש לוהט קיבלנו לנו בחצי הגמר הראשון בין שתי הטניסאיות, שיסיימו את הטורניר במקום הראשון (אזרנקה) והשני בעולם. השחזור של גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה הלך שוב לאזרנקה שגם עלתה ל-4:6 במפגשים הישירים בין השתיים ואולי התקרבה לגרנד סלאם שני השנה.

שראפובה, שבנתה גם היא על תואר גרנד סלאם שני העונה וחמישי בקריירה, פתחה את המשחק נהדר ועלתה ליתרון של 0:3, תוך כדי שהיא מנצלת הגשות חלשות של הבלארוסית, המדורגת 1 בעולם. אזרנקה נכנסה למשחק מאוחר יותר, ושראפובה שמרה על ההגשות שלה כדי לנצח 3:6 במערכה הראשונה.

גם תחילת המערכה השניה נראתה מצוין עבור הרוסיה שהצליחה להשיג שבירה נוספת ולעלות ל-0:1, אלא שאזרנקה הצליחה לחזור למשחק ברגע האחרון עם השבירה הראשונה שלה במשחק, שגם הכניסה אותה למומנטום. שראפובה המבולבלת ביצעה יותר טעויות בלתי מחוייבות ובעיקר שגיאות כפולות ככל שאזרנקה נכנסה יותר למשחק, כך שהבלארוסית שלטה לגמרי במערכה השניה אותה היא ניצחה 2:6, וכבר יכלה לראות באופק את הישג הגרנד סלאם השני בטיבו בקריירה שלה, אחרי שבתחילת העונה היא זכתה באליפות אוסטרליה הפתוחה.

פתיחת המערכה השלישית התאפיינה במשחקונים ארוכים וזהירים מצד שתי השחקניות. במצב של 1:2 לטובתה, ויקטוריה אזרנקה השיגה נקודת שבירה קריטית, אבל לא הצליחה לנצל אותה ושראפובה השוותה מיד ל-2:2. המגמה נמשכה עד המשחקום העשירי אז השיגה אזרנקה את השבירה המיוחלת ואת הניצחון. שראפובה נוצחה למרות שהיו לה במשחק 44 ווינרים לעומת 19.

מריה שראפובה טניסאית רוסיה. רויטרס
44 ווינרים לא הספיקו. שראפובה/רויטרס

סרינה וויליאמס (4) - שרה אראני (10) 1:6, 2:6

אם המפגש הראשון נראה פתוח לגמרי, הרי שבחצי הגמר הזה הפייבוריטית הברורה בו עשתה את העבודה מרגע שהתחיל המשחק. האמריקאית, המדורגת רביעית בעולם, שזכתה בטורניר שלוש פעמים בעבר, שייטה בקלות לגמר אחרי שעה וארבע דקות בלבד והיא נראית בדרך הבטוחה לזכות בתואר הרביעי שלה בפלאשינג מדו ובתואר גרנד סלאם מספר 15 בקריירה. שרה אראני האיטלקיה, המדורגת 10 בטורניר, לא ממש הפריעה לה הלילה.

השתיים אגב נפגשו שלוש פעמים בעבר כשסרינה ניצחה בשלושת המקרים. כבר במשחקון השני הצליחה וויליאמס להשיג שבירה ראשונה ואחרי שני משחקונים היא עשתה את אותו דבר כדי לטפס ל-0:4 חלק. אראני הצליחה לזכות במשחקון הראשון שלה רק במצב של 0:5, ומכאן וויליאמס שייטה ל-1:6 אחרי תצוגה של 18 ווינרים לעומת שלושה בלבד של האיטלקיה האומללה.

אלא ששום דבר לא השתנה גם בפתיחת המערכה השנייה, כשוויליאמס השיגה שבירה כבר במשחקון הראשון. אראני ניסתה להיכנס לעניינים, אבל האמריקאית השיגה שבירה מוקדמת נוספת ויחד עם שמירה על ההגשות היא טיפסה ל-1:5, וסגרה את הסיפור עם 2:6 תוך שהיא חובטת שישה אייסים ועל אף העובדה שהיא רשמה 11 טעויות בלתי מחויבות.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
הכי קל שיש. סרינה וויליאמס/רויטרס
שרה אראני טניסאית איטלקיה. רויטרס
תחפש הזדמנות אחרת לעקוץ. שרה אראני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully