וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: דג'וקוביץ' יפגוש את פרר בחצי הגמר

האלוף דילג מעל דל פוטרו עם 2:6, 6:7 (3), 4:6, הספרדי שרד מותחן אדיר מול טיפסרביץ' וניצח 3:6, 7:6 (5), 6:2, 3:6, 6:7 (4)

שני משחקים בלבד נערכוהלילה (בין חמישי לשישי) באליפות ארצות הברית, בהם הושלמה תמונת חצי הגמר אצל הגברים. נובאק דג'וקוביץ' הסתדר עם הענק הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו וניצח 2:6, 6:7 (3), 4:6, ויפגוש בשלב הבא את דויד פרר, שנגרר לקרב מתיש מול ינקו טיפסרביץ' לפני שניצח 3:6, 7:6 (5), 6:2, 3:6, 6:7 (4).

המפגש המרכזי באצטדיון ארתור אש הפגיש בין דג'וקוביץ' (2) לדל פוטרו (7) ושני האלופים לשעבר סיפקו את הסחורה. הפתיחה הייתה כולה של הסרבי, שזכה לראשונה בפלשינג מדו אשתקד, עם 2:6 מוחץ במערכה הראשונה בתוך 39 דקות בלבד, אלא שאז התעורר גם הארגנטינאי, שהניף את הגביע בניו יורק ב-2009 ומאז לא העפיל לאף חצי גמר בטורניר גרנד סלאם. דל פוטרו, שגבר על דג'וקוביץ' בקרב על מדליית הארד בלונדון, החל להגיש היטב כמו שהוא יודע וגרר את נולה לקרב עצום במערכה השנייה שארכה שעה ו-24 דקות, בסיומה ניצח דג'וקוביץ' בקושי 6:7, עם 3:7 בשובר השוויון.

דלפו לא נשבר והמשיך למתוח את יריבו גם במערכה השלישית, אבל דג'וקוביץ' פשוט היה גדול עליו, רשם כמה נקודות נפלאות לקול תשואות הקהל הניו יורקי, ולהט עם 43 ווינרים לעומת 28 שגיאות כפולות כשסגר עניין עם 4:6 במערכה שארכה דקה ושלוש דקות, כשהוא נותר היחיד בטורניר הגברים שעדיין לא שמט מערכה עד כה.

במשחק המוקדם התעמתו פרר (4) וטיפסרביץ' (8). המערכה הראשונה נפתחה עם שבירה של הסרבי, שלא השכיל לשמור על היתרון ונשבר ל-2:2. פרר היה חד במשחקון השישי והשיג שבירה נוספת, ומכאן הוא שייט קדימה ל-3:6. השניים שמרו על משחק צמוד בפתיחת המערכה השנייה, אף אחד לא הצליח לשבור את השני, אבל הסרבי הצליח בשובר השוויון לנצח 5:7 ולהשוות ל-1:1 במערכות.

המערכה השלישית כבר הייתה הרבה פחות צמודה, כשבמצב של 2:2 פרר נשבר אחרי משחקון צמוד, ומכאן הסרבי ניצל את המומנטום כדי לדהור קדימה, להשיג שבירה נוספת ולנצח 2:6 אחרי שהוא היכה 18 ווינרים לעומת חמישה בלבד של פרר. נגמר? ממש לא. פרר עלה במטרה ברורה להחיות את המשחק, ואחרי שבשבעה משחקונים לא הגיעה השבירה, הספרדי הצליח לטפס ל-3:5 ולזכות במערכה 3:6 בדרך למערכה חמישית מכריעה.

המומנטום הספיק להתהפך פעם נוספת כשטיפסרביץ' ברח ל-1:4, אך פרר פשוט סירב להיכנע, התקמבק עד לשובר שוויון נוסף בו ניצח 4:7 ונעל משחק משוגע שארך מעל ארבע וחצי שעות.

ברדיך הדהים את פדרר, רודיק הפסיד לדל פוטרו ופרש

רודיק נפרד בהתרגשות: "שיחקתי כאן כמו ילד בפארק"

מה גרם להפסד של פדרר: בלוג אליפות ארצות הברית

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully