וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "מאכזב, אבל השגתי את המטרה השנה"

המדורג ראשון עיכל את ההדחה ברבע הגמר. ברדיך: "המשחק שלי גורם לו להתקשות". רודיק נפרד: "היה לי קשה להתרכז"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

אנדי רודיק היה אמור לעמוד הלילה (בין רביעי לחמישי) במוקד המשחקים באליפות ארצות הברית, עם משחקו האחרון בקריירה, אבל תומאס ברדיך גנב לו את ההצגה כשהדיח את רוג'ר פדרר ברבע הגמר. המדורג ראשון בעולם הרשים בשלבים המוקדמים אבל נתפס לא מוכן מול האיכויות של הצ'כי המדורג שישי ומצא את עצמו בחוץ.

"עכשיו אני חייב לחזור ללוח השרטוט ולראות מה סדר העדיפויות שלי, כולל להיות מדורג 1 בסיום השנה", אמר פדרר בסיום. "כרגע אני עדיין לא יודע לגבי זה, כי כבר השגתי את המטרה שלי השנה, אבל כמובן שזו אכזבה עבורי. נראה לאן אני אלך מכאן עכשיו, אם אשחק בגביע דייויס או לא, וכמה יקרה בהמשך העונה הזו. למקום הראשון יהיה תפקיד בנושא, אבל כמובן שזה היה צעד אחורה. אבל שוב, העונה לא נגמרה. אני מקווה לסיים אותה חזק ובמיוחד בעונת האולמות הקרובה".

ברדיך ניסה להסביר איך שוב גרם מבוכה לטניסאי הטוב בעולם: "כנראה שזה ככה עם המשחק שלי. הצלחתי לגרום לו לכמה צרות, גם כשהוא משחק טוב כנראה שיש משהו במשחק שלי שהוא לא אוהב וגורם לו להתקשות, ואולי מוציא אותו מהנוחות שלו".

עוד קודם סיים רודיק קריירה בת 13 שנה עם הפסד בשמינית הגמר לחואן מרטין דל פוטרו. אלוף הפלשינג מדו ב-2003 קטף 32 תארים ו-20 מיליון דולר לאורך השנים, בהן העמיד מאזן כולל של 213:612, ובשיאו דורג במקום הראשון בעולם.

"אהבתי כל רגע בקריירה שלי", התרגש רודיק בסיום. "הרבה עליות, הרבה ירידות, והרבה רגעים גדולים לאורך הדרך. היה לי קשה להתרכז במשחקים האחרונים כאן, כי התחלתי לחשוב על משחקים שהיו לי בגיל 12, או על אמא שלי שהסיעה אותי לאימונים, ואז פתאום גיליתי שאני צריך להגיש מול אחד השחקנים הטובים בעולם. הטורניר האחרון שלי כאן היה בשבילי משהו גדול יותר מלאסוף נקודות או לצבור כסף, זה היה באמת כיף. כל השבוע הרגשתי כמו ילד שמשחק בפארק, בצורה הכי תמימה שאפשר, וניהנתי מזה מאוד".

ברדיך הדהים את פדרר, רודיק הפסיד לדל פוטרו ופרש

עולם הטניס מודה לרודיק: "הגעת להישגים חלומיים"

מה גרם להפסד של פדרר: בלוג אליפות ארצות הברית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully