וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם הטניס מודה לרודיק: "הגעת להישגים חלומיים"

אגדות הגיבו לפרישתו של האמריקאי. קונורס: "אלוף אמיתי", אגאסי: "היה לו הרבה על הכתפיים", סרינה: "היה נהדר לטניס"

הקריירה הענפה של אנדי רודיק בטניס העולמי עשויה להגיע לסיום כבר היום (שישי), כשהאמריקאי יתמודד מול ברנד טומיץ', בסיבוב השלישי של אליפות ארצות הברית הפתוחה. כזכור, רודיק בן ה-30, שזכה בקריירה ב-32 תארים, כולל גראנד סלאם אחד,הודיע כי יפרוש ממשחק פעיל מיד כשיסיים השתתפותו בטורניר. התגובות מעולם הטניס ומחוצה לו להחלטה של האמריקאי לא איחרו לבוא, והגיעו ברובן מהטוויטר, כמובן.

אגדת העבר אנדרה אגאסי התייחס לעובדה שרודיק למעשה ירש אותו ואת פיט סמפראס כטניסאי האמריקאי הבכיר: "לאנדי היה הרבה על הכתפיים כבר הרבה זמן, במטרה לנסות לזכות בתארי גרנד סלאם. זה בדיוק הלחץ שאני הרגשתי כשניסיתי לעקוב בתארים אחרי מקנרו וקונורס. מצד שני, אני חייב להרגיש רע בשביל כל מי שנקלע לעידן בו יש שלושה מהשחקנים הכי טובים אי פעם, כשלפחות מבחינתי אחד מהם הוא הגדול בכל הזמנים".

טניסאי העבר ג'ימי קונורס אמר: "אנדי רודיק פורש. אלוף אמיתי, שגריר נהדר של הטניס, אהוב הקהל וחברי הטוב. עבדת קשה מספיק, הגיע הזמן להתחיל ליהנות מהחיים".

טניסאי העבר מאטס וילאנדר, שמשמש גם כפרשן יורוספורט, אמר: "כולנו ידענו שהבשורה תגיע בקרוב לפי הצורה בה ראינו אותו משחק בחודשים האחרונים. הוא הגיע להישגים יפים מאוד בקריירה שלו, כשזכה בתארי גרנד סלאם ודורג במקום הראשון בעולם. זו פרידה עצובה ואין ספק שיהיה קשה מאוד למלא את מקומו בטניס האמריקאי. זה יום עצוב לטניס העולמי, הוא היה בטופ 10 במשך שנים ולקח את הדגל מאנדרה אגאסי ופיט סמפראס, ונשא אותו במשך שנים על הגב שלו לבד. יכול להיות שרודיק השיג קצת פחות ממה שהיה מסוגל להשיג עם ההגשה המצוינת שלו, אבל אנשים אהבו מאוד לראות אותו נאבק".

הטניסאי האמריקאי ג'יימס בלייק התייחס לפרישה של בן ארצו וחברו: "הייתה לי תחושה שזה מה שהולך לקרות מתחילת השנה, אבל באמת חשבתי שההצלחה שלו באיסטבורן, אטלנטה והעובדה שהוא שיחק שוב די טוב תגרום לו להחליט להמשיך. האמת שחשבתי שהניצחון על פדרר במיאמי יגרום לו לשנות את דעתו, כי לי זה הוכיח שהוא עדיין מסוגל לנצח את הגדולים. אני מניח שזה כואב להגיש במהירות של 140 מייל לשעה במשך 10 או 12 שנה. הקריירה שלו הייתה מדהימה, לעולם לא אוכל להודות לו מספיק על כך שגרם לי לזכות בגביע דייויס. יש בינינו חברות אמיתית שתמשיך בעתיד".

הטניסאי סם קוורי אמר: "הוא היה הדמות שלי לחיקוי ב-10 השנים האחרונות. הוא בחור נהדר, מנהיג אמיתי בשביל כולנו. נחמד וצנוע. בשבילי, בשביל ריאן הריסון ובשביל כל הטניסאים שהיום רק בני 18, הוא אלוף מדהים, ששייך להיכל התהילה בגדול. הוא היה אדם ענק בשביל הספורט ב-12 השנה האחרונות".

סרינה וויליאמס, המקורבת לרודיק, אמרה: "הוא סיפר לי כבר לפני כמה חודשים כשהייתי אצלו בבית באוסטין. רק חשבתי וביקשתי ממנו שיחשוב על זה שוב לפני שהוא מכריע. הוא היה נהדר לטניס הגברים האמריקאי, נהדר לאליפות ארצות הברית הפתוחה, עשה כל כך הרבה, שיחק נהדר, פשוט היה שחקן מצוין. הייתה לו גישה נפלאה למשחק והיה כיף לצפות בו משחק. עצוב לי מאוד לאבד חבר כל כך טוב בסבב שאני רגילה לפגוש בכל טורניר גדול או גרנד סלאם. הולך להיות קשה בלעדיו".

הטניסאי הגרמני טומי האס גם הוא כתב: "לאנדי רודיק הייתה פשוט קריירה יוצאת מהכלל, הוא השיג את מה שהיה בגדר חלום עבור רובנו. היה תענוג להתחרות מולך, אנדי. אתה פותח דף חדש בחייך". הטניסאית הגרמניה אנדרה פטקוביץ': "אני לא מצליחה להבין איך הוא היה כל כך רגוע במסיבת העיתונאים של הפרישה, בזמן שאני בכיתי כמו ילדה קטנה".

קים קלייסטרס, שפרשה בעצמה לפני מספר ימים, צייצה: "היה עונג גדול להכיר אותך ולצפות בך משחק! אני מאחלת לך את כל האושר שיש בעולם. עולם הטניס אוהב אותך". ויקטוריה אזרנקה, המדורגת ראשונה בעולם, צייצה: "גם רודיק פורש. וואו, יש חדשות גדולות כל יום. הייתה לו קריירה מרשימה, זה בטוח". כוכב מיאמי היט וחובב טניס גדול הוא דווין וויד, שצייץ בטוויטר: "תגידו שזה לא נכון שהוא פורש. שחקן גדול, אבל בן אדם גדול עוד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully