וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס: "הריב עם מאנצ'יני עשה לי טוב"

החלוץ שחזר להרכב מנצ'סטר סיטי לאחר סכסוך עם המנג'ר: "אני רעב שוב". פרננדו טורס: "אני צריך להחזיר משהו לאוהדים"

פתיחת העונה של קרלוס טבס לא הייתה יכולה להיות טובה יותר. החלוץ הארגנטינאי כבש ארבעה שערים בארבעת המחזורים הראשונים בפרמיירליג וניצל את חסרונם של סרחיו אגוארו ומריו באלוטלי בחוד כדי לקבע את מעמדו במדי מנצ'סטר סיטי.

במחזור האחרון מול קווינס פארק ריינג'רס כבש ובישל לאדין דז'קו. כזכור, טבס חווה אשתקד עונה קשה במיוחד, שלוותה בסכסוך מתוקשר עם מנג'ר הסיטיזנס, רוברטו מאנצ'יני ובספסול מתמשך, עד כדי כך שעזיבתו את הסיטי הייתה נראית מובנת מאליה. אך כעת, משחזר לסגל ופילס את דרכו חזרה להרכב, נראה כי הסאגה מאחוריו ואולי דווקא עשתה לו שירות טוב.

"בסופו של דבר, הריב וחילוקי הדעות שהיו לי ולמאנצ'יני עשו לי טוב", הפתיע טבס בן ה-28 בראיון בארגנטינה. "זה החזיר לי את הרעב לכדורגל. לפני כן, הייתי משחק רק בשביל למשוך את תשומת הלב של מאמן נבחרת ארגנטינה, אבל עכשיו אני משחק שוב על מנת ליהנות ולשמוח, ואפילו קיבלתי בחזרה את התשוקה לנצח ולזכות בתארים. בפעם הראשונה אחרי ארבע או חמש שנים, הייתה לי הכנה טובה לעונה ואני מרגיש מצוין". גם המנג'ר האיטלקי החמיא לארגנטינאי השבוע כשהתבטא ואמר: "הוא בכושר הרבה יותר טוב ממה שהוא היה בו בעונה שעברה".

*חלוץ אחר שמראה סימנים של התאוששות מחודשת הוא פרננדו טורס. החלוץ הספרדי, שנרכש על ידי צ'לסי מליברפול בסכום שיא של 50 מיליון ליש"ט, עבר עונה נוראית אשתקד, אך בתחילת העונה הנוכחית כבש כבר שלושה שערים, ושיתוף הפעולה עם היהלום החדש אדן הזאר נראה מבטיח.

במחזור האחרון הוא כבש שער מצוין בניצחון הבלוז על ניוקאסל, ודיבר אמש על תחושותיו בפתיחת העונה: "דידייה דרוגבה עזב אותנו, כך שכעת האחריות עליי גדולה יותר, ואני מוכן לאתגר הזה. אשתקד זכיתי בדברים נפלאים עם צ'לסי, אבל העונה אני מחפש מטרות אישיות חדשות. אני רוצה להבקיע כמה שיותר שערים, אבקיע יותר ממה שהבקעתי בעונה השיא שלי בליברפול", הצהיר טורס.

הוא הוסיף: "אני מרגיש שאני צריך להעניק משהו בחזרה לאוהדים. בעונה שעברה הייתי צריך להסתגל לסגנון משחק שונה לחלוטין ממה שהייתי מורגל אליו, העונה הפכתי לשחקן שלם יותר. אני אוהב לשחק כשיש לי מרחב, ולקבל את המסירות שהזאר, מאטה ולמפארד יודעים לתת לעומק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully