וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין ואן פרסי: "מרגיש מצוין, יונייטד זה מועדון גדול"

ההולנדי חגג את השלושער ב-2:3 על סאות'המפטון, על הפנדל: "לא יודע מה קרה". פרגוסון: "הוא רק יילך וישתפר"

סר אלכס פרגוסון ציין אמש (ראשון) את משחק הליגה ה-1,000 שלו במנצ'סטר יונייטד בצורה מוצלחת. השדים האדומים חזרו מפיגור 2:1 לניצחון 2:3 במסגרת המחזור השלישי מול סאות'המפטון ושיפרו את מאזן הנקודות שלהם לשש, הרבה ואולי רק בזכות שלושער נהדר של חלוץ הרכש מארסנל רובין ואן פרסי. החלוץ ההולנדי אמנם החמיץ פנדל בפיגור 2:1, אבל ידע להתעשת ולסיים את המשחק עם שלושה שערים.

"ואן פרסי כבש שער פנטסטי בשבילנו כדי לאזן ל-1:1 ובמחצית השנייה חשבנו 'קדימה, בוא ניגש לעניינים וננצח במשחק הזה'", אמר בסיום פרגוסון, "האשראי לסאות'המפטון, שהמשיכה לדחוף את הכדור לתוך הרחבה. כל מה שעשינו בהכנה למשחק נגע להתמודדות עם מסירות הרוחב והם כבשו שני שערים מהגבהות, כך שזה מאכזב. הכניסה של פול סקולס שינתה את הכל מבחינתנו. החזון והעקביות שלו במסירות נתנה לנו שליטה במשחק. אחר כך זה היה רק עניין של להשיג את השערים ואת זה הצליח ואן פרסי לעשות. הוא כבש ארבעה שערים בשני משחקים בהם פתח בהרכב, והוא רק יילך וישתפר. אני חושב שגם צ'יצ'אריטו עשה שינוי. נהניתי מאוד מההופעה שלו".

כובש השלושער, שכאמור החמיץ גם פנדל, רובין ואן פרסי אמר: "אלה שלוש נקודות וכאב ראש קטן בשבילי. אני לא יודע מה חשבתי לעצמי בפנדל הזה. רציתי לבעוט אותו חזק כמו שתמיד אני עושה, אבל בשנייה האחרונה שיניתי את דעתי משום מה. זה לא היה טוב מספיק, כך שדי התאכזבתי מזה. אני מאוכזב אם להיות הוגן, אני דורש מעצמי סטנדרט מסוים של משחק. אני חייב להאשים את עצמי בזה. אני לא יודע מה הלך רע, אבל משהו השתבש בגדול, ואני חייב לעבוד על זה. אחרי זה מאוד נרגעתי בזכות הניצחון שלנו, תאמינו לי.

"כולם עבדו קשה, אבל אני חייב לומר תודה רבה לפול סקולס כיוון שהכל התחבר לנו אחרי שהוא נכנס. כל פס שהוא מוסר מדויק. כולם הרגישו את זה, ואני במיוחד. הוא מסר כמה מסירות נהדרות מרחק 30 או ארבעים מטר מהשער. כשאתה משחק איתו, אתה תמיד חייב להיות מוכן ובשבילי הוא איש המשחק. אני חייב להודות לכולם, זה מועדון נהדר וכולם עזרו לי מאוד. אני כאן רק שבועיים, אבל אני מרגיש מוזמן מאוד. השחקנים, הצוות המקצועי וכולם שמעורבים ביונייטד שגרמו לי להרגיש רצוי כאן וכולם רצו לעזור לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully