וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 2:3 את סאות'המפטון

שלושער של רובין ואן פרסי הציל את השדים האדומים מהפסד מביך לעולה החדשה. ארסנל ניצחה 0:2 את ליברפול באנפילד

המחזור השלישי בפרמיירליג האנגלית יינעל היום (ראשון) עם שלושה משחקים מאוד מסקרנים. ארסנל הצליחה לנצח את ליברפול 0:2 במרסיסייד. בהמשך הצליח רובין ואן פרסי לכבוש שלושער ולהציל את מנצ'סטר יונייטד, שניצחה 2:3 את סאות'המפטון בחוץ. אלכס פרגוסון במשחק ה-1,000 שלו בליגה. ניוקאסל ואסטון וילה נפרדו ב-1:1.

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
סידר לפרגוסון שלוש נקודות. ואן פרסי/רויטרס

ליברפול - ארסנל 2:0

210 דקות חיכו, נמתחו, מרטו כל שיערה שיש להם על הראש אוהדי התותחנים עד שקיבלו את השער הראשון של הקבוצה שלהם העונה, אבל כשזה הגיע זה אולי היה שווה את כל ההמתנה. ארסנל ניצחה 0:2 את ליברפול החלשה באנפילד בזכות שערים של לוקאס פודולסקי וסנטי קאסורלה ושיפרה את מאזן הנקודות שלה משמעותית לחמש אחרי שלושה מחזורים ואולי חשוב מכך: עדיין לא ספגה שער ליגה במשך שלושה משחקי ליגה ו-270 דקות והיא הקבוצה היחידה שלא הוציאה כדור מהרשת עד כה. אולי המינוי של סטיב בולד לעוזר המאמן והאחראי לענייני ההגנה סוף סוף מוכיח את עצמו בהגנה הבעייתית של ארסנל?

מהצד השני, מי שחשב שתצוגת הכדורגל המצוינת מול מנצ'סטר סיטי במחזור שעבר מסמנת איזו מגמה, התבדה וראה שוב את המייטי רדס בתצוגת כדורגל בינונית מאוד, שלא מתאימה לרמות הגבוהות בפרמיירליג. ברנדן רוג'רס עם נקודה אחרי שלושה משחקים והרבה מאוד לחץ.

בדקה ה-31 עלתה ארסנל ליתרון לאחר שמרטסאקר חילץ כדור בהגנה, העביר לפודולסקי ששלח מסירת עומק לסנטי קאסורלה, שהחזיק בכדור והכניס עומק לפולדי שמול ריינה בעט פנימה את שער הבכורה של התותחנים העונה בליגה אחרי 210 דקות ושער הבכורה שלו בקבוצה. ליברפול הייתה לא רחוקה מלאזן בדקה ה-38 לאחר שסטרלינג ניסה לבעוט מזווית קשה, אך זה הלך לקורה והחוצה. בדקה ה-41 דיאבי ביצע מהלך נהדר כשפרץ קדימה והכניס מסירת עומק לאוליבייה ז'ירו, שנותר לבד מול ריינה אבל בעט ברשלנות החוצה.

בדקה ה-52 הייתה ראויה ליברפול לפנדל לאחר שמרטסאקר תפס את סוארס ברחבה, אך הווארד ווב לא שרק והמשחק המשיך. כעבור דקה התותחנים כמעט הענישו לאחר התקפה יפייפיה. קאסורלה שלח מסירת רוחב לפודולסקי שעל סף הרחבה המתין לגיבס שהגיח מאחור ובעט מזווית קשה, ריינה הדף. בדקה ה-55 ליברפול טענה לפנדל נוסף לאחר ספק נגיעת יד של ורמאלן ברחבה, ווב שוב התעלם ודי בצדק. בדקה ה-58 הגיעה ליברפול להזדמנות טובה כשדאונינג השאיר בעקב לסוארס, שבעט חזק מ-14 מטר, מאנונה הדף. בדקה ה-61 ג'נקינסון בעט חזק מ-18 מטר, ריינה הדף. בדקה ה-66 סיכן קאסורלה את השער עם בעיטה מ-18 מטר, אך זה הלך החוצה. בדקה ה-68 הצליחה ארסנל להכפיל את התוצאה כשקאסורלה ביצע מהלך אישי נהדר, מסר לפודולסקי שהחזיר לו בכדור עומק, הקשר הספרדי המצוין בעט מזווית קשה, ריינה הדף רע פנימה וזה 0:2.

לוקאס פודולסקי שחקן ארסנל (ימין) עם פר מרטסאקר. רויטרס
אוהדי ארסנל חיכו לרגע הזה במשך 210 דקות. שני הגרמנים של התותחנים, פודולסקי ומרטסאקר חוגגים/רויטרס

סאות'המפטון - מנצ'סטר יונייטד 3:2

רובין ואן פרסי. הוא ולא אחר. החלוץ ההולנדי, שהגיע לשדים האדומים בקיץ מארסנל, הציל את מנצ'סטר יונייטד עם שלושער והוביל את הקבוצה החדשה שלו ל-2:3 שני ברציפות בחוץ מול סאות'המפטון לאחר שפיגרה 2:1 ממש עד לדקות הסיום. ליונייטד יש כרגע שש נקודות מתשע אפשריות ו-ואן פרסי עם ארבעה שערים בראש טבלת הכובשים בפרמיירליג. פרגוסון, במשחק ה-1,000 שלו במנצ'סטר יונייטד במסגרת הליגה האנגלית, יכול בהחלט לחייך.

המארחת עלתה ליתרון מפתיע במיוחד בדקה ה-16 לאחר שהגבהה של ג'ייסון פאנצ'און מצאה את ריקי לאמברט, שעלה מעל השומר שלו ונגח פנימה את ה-0:1. שבע דקות בלבד חלפו והשדים האדומים הצליחו לאזן כשהגבהה של אנטוניו ולנסיה מצאה את רובין ואן פרסי, שעצר על החזה מצוין ובעט משמונה מטר לפינה הרחוקה את ה-1:1. בדקה ה-54 הצליחה סאות'המפטון לכבוש את השני כשהפעם זו הייתה הגבהה של לאמברט למורגן שיידרלין, שנגח פנימה את ה-1:2.

בדקה ה-68 הייתה יכולה יונייטד לאזן שוב לאחר שוואן פרסי הוכשל ברחבה. החלוץ ההולנדי עצמו בעט את הפנדל וניסה להקפיץ אותו, אך קלווין דייויס הדף לקרן. בדקה ה-87 הצליחה יונייטד שוב לאזן כשנגיחה של ריו פרדיננד נעצרה בקורה, ואן פרסי היה ראשון לכדור החוזר ודחק פנימה את ה-2:2. בדקה ה-90 הצליח ואן פרסי להשלים את המהפך לאחר שהגיע ראשון לקרן ונגח פנימה את ה-2:3.

משחק נוסף:

ניוקאסל - אסטון וילה 1:1
לניוקאסל: חאתם בן ארפה (60), לאסטון וילה: קיארן קלארק (22)

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. Jamie McDonald, GettyImages
ניצחון במשחק ה-1,000 שלו בליגה. פרגוסון/GettyImages, Jamie McDonald

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully