וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל אואן עשוי לשוב לליברפול

המייטי רדז נואשים לחיזוק. גם דרוגבה על הפרק, אך לא צפוי להגיע. רוג'רס: "הסגל שלנו קצר מאוד". ונגר מאושר מהרכש

נקודה אחת משלושה מחזורים: זה המאזן העגום של ליברפול, שנכנעה אמש (ראשון) לארסנל 2:0 באנפילד. אכזבה גדולה שוררת בקרב המייטי רדז, גם בשל התוצאות, גם בשל הכשלונות הרבים בתום מועד ההעברות והרכש שלא ממש הגיע.

תקשורת האנגלית מדווחת כי הרדז שוקלים להחזיר את מייקל אואן, הוא ולא אחר, שנותר ללא קבוצה ועדיין מחפש לחתום בפרמיירליג בשבוע הקרוב. ילד הפלא של הכדורגל האנגלי לשעבר עלה לגדולה בשנותיו באנפילד (1997-2004), אז כבש 158 שערים ב-297 משחקים. אואן קיבל הצעה של 30 אלף ליש"ט לשבוע וחוזה לשנתיים מסטוק סיטי, אך אם יקבל הצעה מהקבוצה בה גדל, יעדיף אותה. כמו כן, גם דידייה דרוגבה הוזכר כמועמד לחזק את החוד האדום, שנהיה דליל עם עזיבתו של אנדי קארול לווסטהאם, אולם האופציה הזו נראית פחות סבירה. "אסתכל על כל שחקן שיכול לתרום לנו", הודה המנג'ר ברנדן רוג'רס. "יש לנו סגל מאוד קטן כאן".

"זה משהו שאני לא יכול לשלוט בו", אמר המנג'ר הצפון אירי על חלון ההעברות השקט. "הייתה לנו אפשרות לעשות את זה, אבל יש לנו מה שיש לנו. השחקנים נתנו הכל, כך שאני לא יכול להאשים אותם. הצבנו את הקבוצה הכי טוב שיכולנו, וזה מה שהם עשו. ננסה לצרף שחקנים בינואר. זה לא משנה, זה משהו שכבר עבר ואני מרוכז בשחקנים שכאן ורוצה להוציא את המיטב שאפשר מהם".

רוג'רס התייחס לטענות נגד הטקטיקה שלו ואמר: "זה לא קשור לסגנון שלי. הסגנון והשיטה שלי לא רלוונטיים, הכל קשור לקבלת ההחלטה ולשמור על הכדור. יש לנו עדיין דרך ארוכה לפנינו. אני לא יכול לפקפק בגישה של השחקנים, המחויבות שלהם הייתה מבריקה מאז שהגעתי והיום הם נתנו הכל".

בצד השני, ארסנל חגגה ניצחון ראשון העונה וקיבלו שערים משני שחקני הרכש לוקאס פודולסקי וסנטי קאסורלה. "זה תמיד מבחן כשאתה מגיע למועדון כמו ארסנל", אמר ונגר אחרי ניצחון הבכורה של קבוצתו העונה בהתייחסו לשחקני הרכש החדשים, "אנשים ראו הרבה, הרבה, הרבה שחקנים מצוינים ולכן צריך לשכנע אנשים. הם יודעים מה הופך שחקן לשחקן טוב. אני חושב שלאט לאט יכולים לשכנע את האוהדים שהם מספיק טובים בשביל לשחק אצלנו".

המנג'ר הצרפתי התייחס גם לעובדה שהתותחנים עדיין לא ספגו שערים העונה: "זה כמו לכבוש שערים, כל זמן שאתה לא סופג כולם מגנים מעט טוב יותר כיוון שהם רוצים להגן על השיא, וזה עוזר. אבל בכל מקרה, מגיע האשראי לכל הקבוצה, הם הגנו טוב".

פרינץ פולדי, שכבש את הראשון שלו ושל הקבוצה ובישל את השני לקאסורלה, אמר: "היה יום טוב בשבילנו ובשבילי, כשכבשתי את השער הראשון שלי בארסנל. זה היה פס נהדר, הכדור הגיע לרגל שמאל שלי וכבשתי. אני מאושר מאוד. שיחקנו רק שלושה משחקים, יש לנו חמש נקודות ואנחנו צריכים להמשיך לשחק כך ולנצח".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully