וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימיטאר ברבאטוב: "אלכס פרגוסון איבד את הכבוד שלי"

החלוץ שעזב את מנצ'סטר יונייטד לטובת פולהאם תקף בחריפות את המאמן: "לא הגיע לי יחס כזה. הוא היחיד שלא נפרדתי ממנו"

לא מעט ביקורות הופנו לאחרונה לעבר דימיטאר ברבאטוב. החלוץ הבולגרי הואשם בעצלנות ולא נספר במנצ'סטר יונייטד, ובשבוע שעבר סיכם כבר בפיורנטינה, אבל לבסוף ביצע פניית פרסה ושב לאנגליה כדי לחתום בשורות פולהאם. כעת מגיע הזמן של ברבאטוב לסגור חשבונות והוא יורה לכל הכיוונים.

"אני לא חושב שהגיע לי יחס כזה במנצ'סטר יונייטד", אמר ברבאטוב במסיבת עיתונאים בבולגריה וסיכם את ארבע שנותיו במדי השדים האדומים. "ניגשתי יותר מ-10 או 15 פעמים כדי לשאול את המאמן אם הוא זקוק לי, ובכל פעם פרגוסון אמר לי שאני שחקן חשוב ואסור שאעזוב, אבל אז שוב לא הייתי בסגל. אולי הייתי צריך לעזוב כשהוא השאיר אותי מחוץ לסגל בגמר ליגת האלופות. אני יודע שהוא הבוס, אבל הוא איבד את הכבוד שלי בגלל היחס שלו כלפיי".

ברבאטוב טען כי נפל קורבן לשינוי השיטה של יונייטד במהלך העונה: "פרגוסון ניסה להסביר לי שהקבוצה תעבור לסגנון ישיר יותר, ותסתמך על מהירות, אבל אני מעולם לא הייתי מהשחקנים המהירים. אני אוהב להחזיק בכדור, זה הסגנון שלי. היה לי קשה לקבל את ההחלטה שלו, יש לי את היושרה שלי. כבשתי הרבה שערים, זכיתי פעמיים באליפות והייתי מלך שערי הליגה, אז זה לא רע. לא תהיה לי כל בעיה לשחק נגד יונייטד, כבר עשיתי את זה בקריירה. אמרתי שלום שם לכל האנשים, לכל מי שהגיע לו. מפרגוסון לא נפרדתי, לא יכולתי להגיד לו שלום".

גם את פיורנטינה, שראשיה טענו כי אינו ראוי ללבוש את החולצה של המועדון, ברבאטוב לא שכח: "מעולם לא אמרתי להם - 'כן, אשחק אצלכם'. זו לו הבעיה שלי שמישהו מאוכזב מזה. אחרי הכל, אני בוחר איפה אשחק. זה נורמלי שאהסס, אני בנאדם. זה מלחיץ כשמועדון אחד מתקשר, ואז עוד אחד, ועוד אחד. בנאדם יכול להשתגע בנקודה מסוימת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully