וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דינו שקבורץ חתם לעונה אחת

21.8.2012 / 22:14

הבלם הקרואטי הפך לרכש הראשון, אחרי ההסכם בין האוהדים להנהלה. "אני שמח לחתום, פונצ'ץ וצעירי סיפרו דברים טובים"

אחרי טקס חתימת ההסכם בין עמותת האוהדים להנהלה, בית"ר ירושלים הודיעה הערב (שלישי) על רכש ראשון לעונת 2012/13, כשהחתימה את הבלם דינו שקבורץ. הקרואטי, איתו סיכם אלי כהן כבר לפני כחודשיים חתם לעונה אחת בשורות הקבוצה עם אופציה לעונה נוספת, ואולי צירופו ירגיע מעט את המאמן שבימים האחרונים איים לעזוב בעקבות מצבה הבעייתי של הקבוצה. במועדון מקווים שהשחרור הבינלאומי של הקרואטי יגיע עד יום חמישי, כדי שהוא יוכל ליטול חלק במשחק הליגה הראשון של הקבוצה העונה, בחוץ נגד האלופה עירוני קרית שמונה.

"אני שמח לחתום בבית"ר ירושלים", אמר שקבורץ לאתר הרשמי של המועדון. "שמעתי על הקבוצה מרוברטו פונצץ’ ששיחק במכבי תל אביב וסיפר לי על הקהל של בית"ר ירושלים. בחצי השנה האחרונה שיחקתי במכלן עם לירוי צעירי שסיפר לי גם דברים טובים על הקבוצה. לפני שהגעתי לישראל, יצא לי לשמוע שקאלה שיחק כאן ולקח עם הקבוצה אליפות. יש לי מוטיבציה גדולה להצליח ואני מקווה לעזור כמה שיותר לקבוצה".

שקבורץ, 22, הוא בלם המתנשא לגובה 1.85 מטר. הוא גדל בווארטקס וראז'דין ובקיץ 2011 חתם בדינמו זאגרב, אך מיד הושאל ללוקומוטיבה הקרואטית. בינואר התירה דינמו את חוזהו והוא עבר ללא תמורה למכלן הבלגית, אך לא שיחק בשירותיה והפך לשחקן חופשי. לבלם ארבע הופעות בנבחרת קרואטיה הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully