וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקת: "נבנה כאן דבר שלא היה בכדורגל הישראלי"

20.8.2012 / 19:02

ראש עיריית ירושלים נשמע נרגש במעמד החתימה על ההסכם בין גאידמק לאוהדי בית"ר. בן שושן, אייבינדר ושי חדד בספק לשבת

צילום ועריכה: קובי אליהו

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים ובעלי המועדון ארקדי גאידמק הגיעו להסכם סופי. על פי ההסכם, יזכו האוהדים לשלושה חברים בדירקטוריון של תשעה. את האוהדים ייצגו בדירקטוריון שמוליק לוי, מוטי ירוחם ואליק אראל, את אנשי העסקים ייצגו אילן רג'ואן, מומי דהאן ובני נחמיה ואילו מצדו של גאידמק יהיו איציק קורנפיין, ישראל גולדשמיט וככל הנראה גם דני נוימן. בערב נפגשו כל הצדדים בלשכת ראש עיריית ירושלים ניר ברקת למסיבת עיתונאים חגיגית, בה הודיעו על מתווה העסקה.

ראש עיריית ניר ברקת אמר: "התוצאה היא בשורה. אין יותר את מי להאשים, ההנהלה החדשה מורכבת מאוהדי הקבוצה. נבנה כאן דבר שלא קיים בכדורגל הישראלי. זה לא יהיה קל - יהיו משברים ורגעים קשים וזה יהיה המבחן הגדול. שני אתגרים גדולים יש לעמותה: ההתנהלות במגרשים וכיצד ירגישו אנשי עסקים שירצו להיכנס. ככל שיראו שותפות בריאה ויגדיל את הסיכויים. אני גאה בעמותת האוהדים על הצעד הנועז והלא פשוט שעשו, לאיציק קורנפיין ולאנשי העסקים הירושלמים ולארקדי גאידמק שלמרות הרצון לצאת עושה זאת מסודר ורוצה לראות את התהליך מצליח".

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין אמר: "עברנו קיץ קשה מאוד ולא ראינו אור בקצה המנהרה. כעת נוכל לחזק את הקבוצה בשחקנים. היו לחברי העמותה חששות וזה לגיטימי. הנכס הכי חשוב של בית"ר זה הקהל שלה וההחלטה של גאידמק לעשות זאת נותנת תקווה חדשה. המטרה של כולם היא להחזיר את בית"ר להיות מועדון מוביל בכדורגל הישראלי. אני רוצה להודות לראש העיר על מה שנתן, לגאידמק ולעמותת האוהדים שבתקופה קצרה מאוד הרימו מנגנון שמתפעל וימשיך בעבודתו ולאנשי העסקים הירושלמים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע היסטורי. ניר ברקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקן העבר של הקבוצה שמוליק לוי, שהולך לשמש כאחד מנציגי האוהדים בעמותה, אמר: "זה רגע היסטורי שנותן לאוהדי בית"ר להשפיע ולשנות. לא מדובר בעסקה נטו, אלא גם באהבה ורצון לסייע למועדון. דברים התעכבו כי רצינו לדעת שנוכל להשפיע באמת. יש שישה אוהדים בדירקטוריון ואת האפשרות לצרף משקיעים, שייקחו יחד איתנו את הקבוצה".

מוטי ירוחם, שגם הוא ייצג את האוהדים בדירקטוריון, אמר: "בעמותת האוהדים התגבשנו כל פלגי הקהל. בית"ר זה מועדון שיימדד לאורך זמן ונצטרך לגלות הרבה אחריות ולהוכיח שיש לבית"ר קהל טוב ובריא וללכת ביחד. אני חוזר וקורא לאנשי עסקים להמשיך לתרום ולהשפיע". ליעד ניב מהעמותה: "חשוב לנו מאוד שכל האוהדים ימשיכו להתגייס למיזם. ההצלחה של המיזם תלויה גם באווירה ביציעים והעובדה שכל אחד ואחד יתרכזו אך ורק בעידוד הקבוצה".

בתוך כך, נפגש הערב איציק קורנפיין עם אבי נמני, סוכנם של עמית בן שושן, דן אייבינדר ושי חדד, אולם בין הצדדים ישנם עדיין פערים גדולים מאוד וספק אם ישחקו במשחק פתיחת העונה בשבת. "יש עוגה, ומי שלא יתפשר עלול להישאר בחוץ", מסר גורם במועדון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התוצאה היא בשורה". ברקת ודירקטוריון בית"ר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully