וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "אלי כהן צדק, נעלה עם קבוצת נוער מחוזקת"

21.8.2012 / 14:05

בקבוצה מבינים שהמו"מ עם שחקנים צפוי להיות ארוך ומתכוננים לקרית שמונה. העמותה תבקש לבטל התביעות נגד אוהדים

צילום ועריכה: קובי אליהו

צפו בתגובות בית"ר לאחר הניצחון על הפועל רמת גן

רק אתמול (שני) ערכו בבית"ר ירושלים את טקס חתימת ההסכם עם עמותת האוהדים במשרדו של ניר ברקת, אך במועדון יודעים שעיקר העבודה עוד לפניהם ובניית הסגל רחוקה מאוד מסיום. איציק קורנפיין הגיע לטקס החתימה במשרדו של ניר ברקת אחרי שנפגש עם אבי נמני בנוגע לעמית בן שושן, דן איינבינדר ושי חדד. שני הצדדים דיווחו שכרגע אין התקדמות אך מאחורי הקלעים מתברר כי ישנם פערים עצומים בין הצדדים וקורנפיין אף אמר לאנשים בבית"ר כי "אם לא תהיה התקרבות משמעותית נצטרך לוותר על שחקנים שהיו איתנו הקיץ". גם בצוות המקצועי הבינו אתמול מה הולך להיות בשבת ואמרו: "אשר יגורנו בא. אלי כהן צדק, נעלה בקרית שמונה עם קבוצת נוער מחוזקת".

מעבר לשלושה, קורנפיין צריך לקבל תשובות מחן עזריאל שאמור לוותר על חלק משכרו במכבי חיפה עם המעבר כשגם חיים מגרלשווילי נמצא במצב דומה. תומר בן יוסף עדיין לא קיבל הצעה מהקבוצה למרות שיש רצון לראות אותו ממשיך בעקבות הנאמנות שלו בקיץ, אך אלי כהן כבר חושב על אלטרנטיבות והיום הגיע להתרשמות בקבוצה הבלם-קשר עשהאל בן שבת ששיחק בעונה שעברה ברמה"ש.

במצב העניינים הנוכחי, צפויה בית"ר לפתוח בקרית שמונה עם הרכב חסר מאוד. צריך לזכור כי גם ערן לוי עדיין לא חתם על חוזהו במועדון ודורש שינוי בתנאיו לפני שהוא חותם. בבית"ר יחלו במשאים ומתנים מהירים על מנת לנסות ולסכם לפחות עם שניים - שלושה שחקנים עד ליום חמישי, בכדי להעבירם בבקרה אך כמו שהדברים נראים כעת יהיה קשה מאוד לעשות את זה.

מי שיתקשה לקבל את הבשורות הוא המאמן אלי כהן שגם כך רותח בשבועיים האחרונים וביום שבת האחרונה הוציא קיטור על כל מה שקורה במועדון. כהן לא חזר בו גם אתמול ואמר : "כואב לי, זה אוכל לי את הלב שמועדון כל כך גדול כמו בית"ר ירושלים נראה ככה, זה מביש. אני לא מדבר על שחקני רכש בכלל, קודם כל על הדברים הבסיסיים שצריכים להיות במועדון, זה הכל. זאת לא ביקורת על אף אחד, אלו תחושות קשות שלי באופן אישי".

בינתיים, בעמותת האוהדים חושבים איך להמשיך ולגייס כספים על מנת לסייע למועדון להמשיך ולהתחזק. האוהדים יציבו עמדות הצטרפות לעמותה כבר במשחק הקרוב בקרית שמונה. מעבר לכך, כבר בישיבת הדירקטוריון הבאה צפויים נציגי העמותה לדון בביטול התביעה של המועדון כנגד מספר אוהדים על מנת לפתוח דף חדש ולשים את כל העבר מאחור.

נציגי העמותה בדירקטוריון צפויים להיפגש השבוע עם הנתבעים ולהבהיר להם כי יפעלו לביטול התביעות, אך לא יוכלו להגן עליהם מעבר לכך אם יחזרו על מעשיהם בעתיד. בעמותת האוהדים חושבים שצעד כזה גם יוריד את רמת האנטיגוניזם והגידופים, להם זוכה איציק קורנפיין בכל משחק וגורמות לקהל ללכת למקומות שלא תורמים לקבוצה ולמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully