וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "חייבים את החיזוק, אני שוקל לעשות מעשה"

19.8.2012 / 23:04

למרות הניצחון הראשון, מאמן בית"ר ירושלים שוקל לעזוב: "אי אפשר לנהל את המועדון בסיטואציה הזו". דוד: "היינו חושך"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים אמנם השיגה הערב (ראשון) את ניצחונה הראשון העונה וגברה 2:3 על הפועל רמת גן בגביע הטוטו, אבל מי שחשב שהאופטימיות תחל לחלחל בצוות המקצועי ובקרב השחקנים, טועה. מתברר כי למרות הניצחון שבו כבשו ערן לוי צמד וצחי אליחן שער נוסף, נדמה כי עדיין לא ברור האם במצב הנוכחי אלי כהן ימשיך להדריך את המועדון.

מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן. קובי אליהו
"דברים בסיסיים כמו מונית לשחקן שינסע לבדיקות רפואיות לתל אביב ולחזור, אין לכך כסף, ואני שוקל לעשות מעשה ולעצור את זה". אלי כהן/קובי אליהו

לאחר הניצחון, אמר אלי כהן: "המצב קשה, סיר הלחץ מבעבע וזה מתחיל להשפיע על השחקנים. קשה מאוד לנהל מועדון במצב הזה. דברים בסיסיים כמו מונית לשחקן שינסע לבדיקות רפואיות לתל אביב ולחזור, אין לכך כסף, ואני שוקל לעשות מעשה ולעצור את זה".

כהן הבהיר כי בשלב הזה הוא לא מרים ידיים, אבל הדגיש: "אני אשב עם איציק, ואני אראה אם הדברים לא מתקדמים. במצב כזה אני אצטרך לשקול את צעדיי. אנחנו חייבים את החיזוק של כל השחקנים והשישייה שמתאמנת איתנו בנוסף לבלם ולשחקן ההתקפה הקרואטי (דומיניק גלאבינה). אנחנו חייבים את החיזוק הזה, ואם זה לא יקרה, אנחנו נעלה עם קבוצת נוער מחוזקת, ולא בטוח שאני אהיה במצב הזה".

"יש לנו הרבה דברים טובים בקבוצה הזו, אבל אי אפשר לנהל את המועדון בסיטואציה הזו", סיכם כהן. "המועדון חייב שינוי. הדברים צריכים לקרות מהר מאוד כדי שנוכל להעמיד קבוצה ראויה מול קרית שמונה בשבוע הבא".

ערן לוי, שנראה מצוין והבקיע צמד, היה מרוצה מהבחינה האישית, ואמר: "הקבוצה נראית טוב, עשינו הרבה דברים טובים. קיבלנו שער לא מחויב המציאות. אחרי ה-1:1 הם הגיעו לכמה הזדמנויות, אבל זה קורה הרבה. אני מאמין שנעשה את העבודה, והכי חשוב זה שניצחנו. המנוחה עשתה טוב וגם האימונים. עבדנו מאוד קשה. לא נראינו טוב נגד באר שבע, אבל יש לזה סיבות. אני שמח שאנחנו מכינים את עצמנו הכי טוב מול קרית שמונה".

לגבי האפשרות שהוא יקבל זימון לנבחרת, אמר החלוץ: "אלי גוטמן עושה את מה שהוא עושה. התחושות שלי הן שאני אהיה הכי מאושר אם אני אגיע לנבחרת. אני עובד מאוד קשה, אבל צריך להמתין שהמאמן יעשה את ההחלטה. כרגע אני עובד חזק מאוד בבית"ר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"אני עובד מאוד קשה, אבל צריך להמתין שהמאמן יעשה את ההחלטה". ערן לוי/קובי אליהו

בהפועל רמת גן כבר ידעו עוד לפני המשחק שהמקום שלהם ברבע הגמר מובטח. מהסיבה הזו האורדונים אולי הגיעו ברצינות מופחתת. פרדי דוד, מאמן הפועל רמת גן, לא אהב את זה, ואמר בסיום: "שום דבר לא עבד, אין נקודות אור מהמשחק הזה. היינו חושך, לא תפקדנו מתחילת המשחק, וטוב מאוד שקיבלנו את המכה הזו היום. לא נגיע זחוחים מדי לתחילת העונה אחרי פתיחת העונה הטובה שלנו. נצטרך לחשוב איך להתמודד עם הדברים שהיו במשחק הזה כדי לעשות שינויים רציניים ומהירים כדי לבוא מוכנים לליגה".

פרדי דוד מאמן הפועל רמת גן. קובי אליהו
"שום דבר לא עבד, אין נקודות אור מהמשחק הזה". פרדי דוד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully