וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בית"ר ירושלים ניצחה 2:3 את הפועל רמת גן

ניצחון ראשון העונה לקבוצה של אלי כהן, שנהנתה מצמד של ערן לוי (5, 57) ואחד נוסף של אליחן (90). מנגה וזנדברג כבשו לאורדונים

צילום ועריכה: קובי אליהו

סוף סוף אלי כהן יכול קצת לחייך. בצל הקשיים הכלכליים הרבים שחוותה הקיץ בית"ר ירושלים, הקבוצה מהבירה סוף סוף השיגה ניצחון ראשון בגביע הטוטו ועשתה זאת מול העולה החדשה הפועל רמת גן, כשגברה עליה 2:3. בית"ר ירושלים הצליחה להזכיר במעט את הקבוצה הלוחמנית שראינו בעונה שעברה, כאשר מעל כולם בלט ערן לוי, שהבקיע צמד והגיע לעוד מספר הזדמנויות. יחד איתו גם צחי אליחן הבקיע לבית"רים.

שחקן בית"ר ירושלים, ערן לוי. קובי אליהו
סוף סוף מתעוררים. ערן לוי/קובי אליהו

בית"ר ירושלים לא מוותרת על האפשרות להעפיל לרבע גמר המפעל, ושיפרה את סיכוייה משמעותית. אחרי שתי תוצאות תיקו, היא הוסיפה הערב (ראשון) ניצחון באיצטדיון רמת גן שמקפיץ אותה לחמש נקודות במקום השלישי בטבלת בית ג', ובמחזור האחרון היא תנוח ותקווה למעידה של עירוני ניר רמת השרון מול מ.ס. אשדוד כדי להשתחל לשלב הבא מהמקום השלישי.

הפועל רמת גן, שהרשימה מאוד בשני משחקיה הראשונים העונה מול רמת השרון (0:1) ומ.ס. אשדוד (0:4) עברה משחק פחות טוב הערב, כאשר כבר אחרי חמש דקות לוי הכניע את איתי ארקין בבעיטה מ-25 מטר לחיבורים. רמת גן חזרה לעניינים בצורה מצוינת עם בעיטה חופשית של דויד מנגה, שהצטרף הקיץ, בדקה ה-38, אבל ערן לוי עם שער המשחק לאחר בישול של עמית בן שושן בדקה ה-57 החזיר את היתרון לבית"ר ירושלים.

עד הסיום הספקנו לראות שני שערים בגארבג' טיים כאשר צחי אליחן הקפיץ ל-1:3 בדקה ה-90, וממש אחריו מיכאל זנדברג, אקס בית"ר ירושלים שנכנס כמחליף, זכה לסגור את המשחק עם שער מצמק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דויד מנגה שחקן הפועל רמת גן. קובי אליהו
נראה שפרדי דוד פגע בול ברכש. דויד מנגה/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 5 - גול! ערן לוי התנהל עם הכדור והתקדם לעבר השער, והחליט לנסות את מזלו עם בעיטה מ-25 מטר. לשמחתו הרבה הכדור שלו היה מדויק ונעצר בחיבור הימני, 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 23 - בית"ר החלה בהתקפה מתפרצת כאשר ערן לוי העביר לדריו פרננדס שנותר לבד מול איתי ארקין, אבל הקשר בעט החוצה.

דקה 38 - גול! כדור חופשי להפועל רמת גן מ-18 מטר נבעט על ידי דויד מנגה הצרפתי, שבעט מדויק אל הפינה של אריאל הרוש, שוויון 1:1.

קרלוס צ'קאנה שחקן הפועל רמת גן מול אלי דסה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
רמת גן הגיעה משוחררת אחרי שהעפילה כבר לרבע הגמר. צ'קאנה מול אלי דסה/קובי אליהו

מחצית שנייה

דקה 57 - גול! איזה שער אדיר של ערן לוי, שקיבל מסירה מעמית בן שושן מצד שמאל, והמשיך עם בעיטה אדירה לרשת. 1:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 59 - אלה בהחלט היו הדקות של ערן לוי, שהגיע לעוד הזדמנות טובה להבקיע, אחרי שהוא נותר באחד על אחד מול ארקין, אבל שוער הפועל רמת גן הצליח להדוף.

דקה 91 - גול! בזמן שהמשחק הפך לגארבג' טיים, דן איינבינדר מצא את צחי אליחן, שבעט מקרוב פנימה וקבע 1:3 לבית"ר ירושלים.

דקה 92 - גול! מיכאל זנדברג שנכנס כמחליף קיבל כדור מצוין והמשיך עם בעיטה לכיוון שערו של אריאל הרוש. 2:3 לבית"ר ירושלים בסיום.

מאמן הפועל רמת גן, פרדי דוד. קובי אליהו
אחרי שהקבוצה שלו לא ספגה עד הערב אף שער, הפעם ההגנה התפרקה. פרדי דוד/קובי אליהו

הרכבים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, טל חן, עוז יפרח (וובה בראון 46), טל מעבי, סבסטיאן סבארד (ברנרד אונגה 46), דויד מנגה (מיכאל זנדברג 75), עומר בוקסנבוים (מירוסלב פאיץ' 58), קרלוס צ'קאנה (ישראל זגורי 66), אופיר חמו, אנטון ארחיפוב.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה (עומר נחמני 48), תומר בן יוסף, מתן בראשי, שי חדד, אופיר קריאף, דריו פרננדס (ברק משה 85), דן איינבינדר, אבי ריקן (קובי מויאל 46), עמית בן שושן (לירון דיאמנט 85), ערן לוי (צחי אליחן 75).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully