וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שקבורץ וגלאבינה הקרואטים בדרך לבית"ר ירושלים

הבלם (22) והחלוץ (20) מווראז'דין שיחקו בנבחרת הצעירה. שקבורץ: "שמעתי דברים טובים, לא בא לשבת על הספסל"

האם בית"ר ירושלים עומדת להתחזק בשני קרואטים צעירים. על פי דיווחים בקרואטיה, הבלם דינו שקבורץ (22) והחלוץ דומיניק גלאבינה (20) צפויים להגיע לקבוצה של אלי כהן. "זה אתגר חדש בשבילי ואני לא מגיע לבית"ר כדי לשבת על הספסל", צוטט שקבורץ בבוקר. "שמעתי מחמאות מרוברטו פונצ'ץ. הוא אמר לי שמדובר במועדון טוב עם אוהדים נפלאים".

שקבורץ, 22, הוא בלם המתנשא לגובה 1.85 מטר. הוא גדל בוארטקס וראז'דין ובקיץ 2011 חתם בדינמו זאגרב, אך מיד הושאל ללוקומוטיבה הקרואטית. בינואר התירה דינמו את חוזהו והוא עבר ללא תמורה למכלן הבלגית, אך לא שיחק בשירותיה וכעת הוא שחקן חופשי. לשחקן ארבע הופעות בנבחרת קרואטיה הצעירה.

גלאבינה, 20, גדל גם הוא בווראז'דין והשניים נחשבים לחברים טובים. בעונה שעברה רשם השחקן חמישה שערים ב-20 הופעות בקבוצה ששיחקה בליגה הבכירה בקרואטיה וברזומה שלו הופעה אחת בנבחרת הצעירה.

קורנפיין: "הבעיה הגדולה שלנו היא מול הבקרה"

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין התראיין היום (חמישי) לגל"צ ודיבר על מצבה הכלכלי של הקבוצה: "ארקדי גאידמק הודיע שהוא הולך לעזוב, אבל נכון להיום הוא עדיין הבעלים. עורך הדין שלח מכתב רשמי בו נכתב שהוא מעוניין להעביר את המועדון והודיע שהוא מוכן להעביר את החברה ללא תמורה עבור המניות.

"לפני כחודש חודש וחצי ישבנו איתו והוא אמר שהוא יתקצב את הקבוצה ויעזור בהעמדת תקציב. ההחלטה הזו השתנתה. עכשיו יש הרבה עבודה. בעבר מכרנו שחקנים, אבל היום מצבת השחקנים לא מאפשרת למכור. נצטרך להסתדר עם המצב. אני לא יודע מה גרם להחלטה שלו להשתנות. ברגע שהבנתי מרמזים שההחלטה שלו לא בדיוק תתממש אמרתי לו שלא נוכל לקבל תשובה שלילית ביולי ואנחנו מעדיפים לדעת איפה אנחנו עומדים גם אם אנחנו עומדים במצב קשה כדי שיהיה לנו חודש להציל את המצב. כרגע מבחינת משאבים ואנרגיות הוא לא פנוי להשקיע בבית"ר ירושלים".

על ניסיונתיו להציל את המצב אמר: "החל מהשבוע שעבר אנחנו מנסים למצוא אנשים שייכנסו לנעליים שלו, בין אם אדם אחד או קבוצת ניהול בניסיון לגייס 10 מיליון שקל. זה לא כל כך פשוט וקל גם מבחינת לוח הזמנים ומבחינת המצב הכלכלי במשק. יש פה קבוצה של עיר הבירה, קבוצה מובילה בכדורגל הישראלי והסכומים שמדובר נמוכים מאוד".

על ההכנות לעונה הבאה אמר: "מחנה האימונים סגור. הבעיה הגדולה היא לראות איך אנחנו מעמידים תקציב מול הבקרה ולהראות להם איך סוגרים את הגירעון. המצב לא אידיאלי. בתאריך הזה היינו אמורים להיות מוכנים. כשחשבנו שארקדי יעביר כסף, הכנו כבר תקציב, בנינו שחקנים שאנחנו רוצים. לאלי כהן יש שני מועמדים שכבר סוכם איתם הכל. כרגע המצב השתנה".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully