וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "נצטרך יותר עזרה מהגבוהים ונעבוד קשה יותר"

הנבחרת נחתה אחרי ההפסד למונטנגרו, הפורוורד: "אנחנו לא באים עם ביטחון עצמי עודף". הלפרין סירב לדבר עם התקשורת

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל בכדורסל נחתה היום (חמישי) בנתב"ג לאחר מסע ארוך שכלל טיסה ממונטנגרו לווינה ומשם טיסת המשך לישראל. בנבחרת מאוכזבים מאוד מההפסד 75:69 ליריבתם אמש, אך המאמן אריק שיבק ביקש מהשחקנים לא לתת להפסד להשפיע עליהם יותר מדי, ולהגיע בדריכות שיא כבר למשחק ביום שבת מול נבחרת אסטוניה, שתגיע בהמשך לישראל. קפטן הנבחרת יותם הלפרין, שלא שיחק בכל המחצית השניה מול מונטנגרו, סירב לדבר עם התקשורת בצאתו מהטרמינל.

הערב יבלו שחקני הנבחרת בחתונת הסנטר יניב גרין, ומחר יחזרו לאימונים, כששלפני האימון המסכם מול אסטוניה יערוך הצוות המקצועי תדרוך וידאו לשחקנים.

מאמן הנבחרת אריק שיבק אמר לאחר הנחיתה: "אני מאוכזב. החטאנו זריקות קלות שבדרך כלל נכנסות, אבל זה הכדורסל. אני מסתכל על הדברים בראייה כוללת כטורניר שלם. זה בסך הכל הפסד אחד מתוך עשרה משחקים ואנחנו מסתכלים קדימה. איבדנו כדורים לא מחויבים וצריך לתקן את זה. לא הגיוני שאנחנו טובים בריצה ובמשחק מעבר, ועדיין נאבד ככה כדורים. רצינו לעבור להרכב גבוה כדי למנוע את השלשות שקיבלנו, ואז שיחקנו עם ארבעה פורוורדים ונוצרה סיטואציה בעייתית. אם היינו עושים את הכל טוב ומושלם, כולנו היינו מחייכים היום".

עומרי כספי שהוביל את הנבחרת אמר: "היו לי שבעה איבודים יותר מדי. היינו צריכים לנצח כי אנחנו טובים יותר. אני חושב ששחקנים הקריבו מעצמם, אבל נצטרך יותר עזרה מהגבוהים ולעבוד יותר קשה. אנחנו צריכים להסתכל היכן טעינו. אנחנו נגיע להרבה משחקים צמודים ואנחנו צריכים להחליט מה התרגילים שאנחנו הולכים עליהם במאני טיים. אנחנו לא מרגישים שאנחנו בטוחים מדי בעצמנו וגם לא באים עם ביטחון עודף. אנחנו מבחינתנו נעבוד על מה שהיינו צריכים לעבוד". לקראת המשחק מול אסטוניה ביום שבת, הוסיף הפורוורד: "הולך להיות משחק קשה, הם ניצחו ב-20 הפרש ואנחנו נצטרך לקחת את המשחק מהם. נצטרך את תמיכת הקהל כי גם ככה המשחק לא יתקיים בנוקיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully