וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בנבחרת: "זה לא הפסד של כדורסל, זו נאיביות"

16.8.2012 / 7:00

בנבחרת התקשו לקבל את ההפסד למונטנגרו: "בכל קמפיין אנו מסבכים לעצמנו את החיים. "אם לא ננצח את אסטוניה, לא נעלה"

הוידאו באדיבות ערוץ 1, עריכה: אמיר קוטיגרו

לא מעט פרצופים מופתעים נראו אמש (רביעי) בחדר ההלבשה של נבחרת ישראל, לאחר ההפסד למונטנגרו 75:69. שחקני הנבחרת האמינו שהם הולכים לנצח את המשחק, והשליטה שלהם במהלכים לא הייתה אמורה להוביל בסופו של דבר להפסד שפותח דרך לא טובה בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה.

"יש הפסדים שאתה אומר שהם הפסדים של כדורסל, זה ממש לא היה כזה", אמר לאחר המשחק אחד משחקני הנבחרת, "אנחנו נבחרת יותר טובה ממונטנגרו הנוכחית, והיה אפשר לראות את זה על הפרקט. ההפסד הזה הוא הפסד של אופי, הפסד של נאיביות. בכל קמפיין אנחנו מסבכים לעצמנו את החיים במשחקים שאנחנו טובים בהם. במקום לרדת ביתרון דו ספרתי בדקות האחרונות, מצאנו את עצמנו בשיוויון. פשוט לא להאמין".

"לפני המשחק אם מישהו היה אומר שאנחנו נפסיד ב-6 נקודות, הייתי קונה את זה, אין ספק", ממשיך אותו השחקן ואומר, "אבל זה לא אומר שאנחנו לא מאוכזבים מהתוצאה הזאת. אין ספק שבבית אנחנו היינו מנצחים את המשחק הזה, ונדע לנצח אותם מעל ההפרש שהפסדנו בו".

בנבחרת הגנו על הקפטן יותם הלפרין ששיחק 14 דקות במחצית הראשונה, לא שיחק כלל במחצית השנייה, ולא זרק ולו פעם אחת לסל במהלך המשחק, "צריך להבין שיותם בא אחרי פציעה, הוא לא בכושר עדיין, והמשחק של הנבחרת זרם יותר עם אוחיון ומקל או אוחיון ולימונד", אמרו גורמים בסביבת הנבחרת. כמו כן התפלאו בסביבת הנבחרת מדוע אלישי כדיר מיעט לשחק, וזאת למרות שהיה טוב בדקות שקיבל.

כעת יודעים בישראל נגמרו האפשרויות למעוד. הסקאוט שי סגלוביץ' העביר רשמים ראשוניים לאריק שיבק מהיכולת של נבחרת אסטוניה שתפגוש את ישראל ביום שבת הקרוב בבית מכבי בראשון לציון, וזאת לאחר שצפה בה מביסה את סלובקיה 74:95. בישראל יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון על אסטוניה יהפוך את הסיכוי לעלות אפילו מהמקום השלישי לנמוכים מאוד, "אם לא ננצח את אסטוניה, אין לנו על מה לדבר בכלל על עלייה", אמרו אמש כמה מאנשי הנבחרת ששהו בהדר יוסף בשל הבחירות באיגוד הכדורסל.

היום תחזור הנבחרת ממונטנגרו ותחזור להתאמן ביום שישי לקראת המשחק מול אסטוניה, כשבנוסף לתדריך וידאו לקראת היריבה צפויים בצוות המקצועי לעבור על הטעויות שנעשו במשחק הנוכחי. הנבחרת האסטונית תתאמן בישראל רק ביום שישי בערב.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully