וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "המשחק ברח לנו מבין הידיים"

15.8.2012 / 21:00

הפורוורד שהצטיין עם 22 נקודות בהפסד ישראל: "יש עוד דרך ארוכה". שיבק: "כמובן שהייתי רוצה לפתוח עם ניצחון"

הוידאו באדיבות ערוץ 1, עריכה: אמיר קוטיגרו
שחקן נבחרת ישראל ליאור אליהו. איגוד הכדורסל
יש עוד דרך ארוכה. אליהו/איגוד הכדורסל

אכזבה גדולה נרשמה בנבחרת ישראל הערב (רביעי), לאחר שאריק שיבק ושחקניו פתחו את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2013 עם הפסד כואב 75:69 במונטנגרו. ישראל הוליכה לאורך מרבית שלבי המשחק ואף הציגה כדורסל טוב מאוד לפרקים, אך ברגעי ההכרעה פשוט התפרקה, אפשרה למונטנגרים לרוץ 0:9 בדקה וחצי האחרונה, הפסידה את הרבע האחרון 27:13 ובכך גם את המשחק כולו. המשחק הבא של הנבחרת יהיה ביום שבת מול אסטוניה בראשון לציון, ומיותר לציין כי כעת כל תוצאה זולת ניצחון עשויה לסבך מאוד את המשך הדרך במשחקי המוקדמות.

מאמן הנבחרת, אריק שיבק: "ידענו שהולך להיות משחק קשה. סיימנו את החצי הראשון בתוצאה טובה ובהמשך הצלחנו לברוח ל-8 הפרש. עשינו כמה שגיאות, קשה להצביע על טעות כזו או אחרת, אבל השגיאה האמיתית היא שנתנו להם לחזור. במשחק צמוד הכול יכול לקרות, טעויות קטנות יכולות לשנות תוצאה, אני מברך את נבחרת מונטנגרו, אך כמובן שהייתי רוצה לפתוח את הקמפיין בניצחון".

ליאור אליהו, שהיה המצטיין בושורת ישראל עם 22 נקודות אמר: "כולנו חושבים שמדובר היום בפספוס גדול. מאוד רצינו להתחיל את הקמפיין ברגל ימין. אני חושב שהיינו במשחק עד לדקות האחרונות שלו, הוא ממש ברח לנו מבין הידיים. אני מקווה שנתקן את הטעות שהייתה היום בהמשך. יש לנו עוד דרך ארוכה לקמפיין ונעבוד קשה על מנת להשיג את התוצאות הכי טובות שיש".

הריבאונדר המצטיין של הנבחרת הערב, היה דווקא יוגב אוחיון שאמר לאחר ההפסד: "מגיע לשחקנים של מונטנגרו מילה טובה. במחצית השנייה הם התחילו להקשות וללחוץ עלינו והמשחק הפך להיות צמוד מאוד. ההחלטות הקטנות הן אלה שהפסידו לנו את המשחק. אנחנו נפיק את הלקחים ונסתכל הלאה- למשחק הבא בבית מול אסטוניה, נעשה הכול בכדי להשיג ניצחון ראשון בבית".

אריק שיבק מאמן נבחרת ישראל. מגד גוזני
חייבים לפתור את בעיית הרבע האחרון. שיבק/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully