וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנבחרת מוכנה אולי לאזרבייג'אן, לא לרוסיה"

16.8.2012 / 9:32

בנבחרת מבקרים את התיקו בהונגריה: "לא תראו הרבה נבחרות שבהן שחקנים ללא קבוצה הופכים לבאנקר". בניון יחזור להרכב

סיום המשחק של נבחרת ישראל אתמול (רביעי) בהונגריה גרר תגובות חיוביות מאוד לייחוס משחקני הנבחרת. אלא שבמקביל לשבחים שהרעיפו על השיטה והדרך, מאחורי הקלעים ובקרב חלק מאנשי הספסל נשמעו קולות של אכזבה על היכולת במשחק. "צריך לומר את האמת, הנבחרת מוכנה לאזרבייג'אן, אבל לא לרוסיה", הודה שחקן בנבחרת. "הונגריה היא נבחרת ברמה שלנו, וכולם ראו כמה התקשנו לייצר מצבים. אין לנו בעיה בחלק הקדמי, אבל יש בעיה עם הרגל המסיימת. אנחנו צריכים לייצר יותר מצבים לגול. משחק ההגנה? היה ונשאר נקודת התורפה שלנו, אבל גוטמן מנסה להוציא את המקסימום". שחקן בנבחרת נשאל האם השחקנים באמת הפנימו את השיטה של אלי גוטמן, שכוללת בין היתר שמירה על מרחקים בין קווי ההגנה, הקישור וההתקפה, ענה: "כל פעם אנחנו משתפרים, אבל בקמפיין הזה צריך ליישם את השיטה שלו, ולא רק לדבר עליה. אתמול זה נראה פחות טוב מבמשחקים אחרים, למרות שלא הפסדנו".

בעוד שבועיים יפרסם גוטמן את הסגל הסופי של לקראת צמד המשחקים, כשאליניב ברדה לא צפוי להיכלל בו שוב בגלל פציעה. טל בן חיים לא ישחק בגלל הרחקה וההתלבטות של גוטמן תהיה האם לפתוח עם רמי גרשון כבלם מול אזרבייג'אן. לפי מה שמסתמן כרגע, יוסי בניון ששהה אתמול עם אשתו שילדה בן, יחזור להרכב במטרה להנהיג את הנבחרת. "לכולם ברור שבן חיים יחזור מול רוסיה, ואולי זה החלק העצוב. ששחקנים כמו טיבי, ידין וטל, שהם שחקנים טובים, הפכו לבאנקר גם אם אין להם קבוצה", אמר שחקן נוסף. "לא תראה הרבה נבחרות שבהן זה קורה". בנבחרת השתדלו להימנע אתמול משיחות בנוגע לפרשת אלמוג כהן, אך יחד עם זאת גורמים בנבחרת סיפרו אתמול כי גוטמן שקל להחזיר את כהן לסגל הנבחרת, אלא שציטוט שפרסם מאוחר יותר בטוויטר שלו מנע ממנו להיכלל בסגל. על פי אותו גורם, מה שהכעיס במיוחד את אנשי הנבחרת היה הציטוט הבא: "באופן כללי אני לא מנסה להצדיק כי אני תמיד עומד מאחורי מה שאני עושה, פשוט רציתי שהדברים יהיו מדויקים". בעקבות הדברים, אנשי הנבחרת שלחו מסר לשחקנים לפיו הם חייבים להיות שקולים יותר ביחס לציטוטים שהם מפרסמים ברשת החברתית. "כולם רואים את זה, אין סיבה ששחקן יביע ביקורת על דברים שקורים בתוך הנבחרת ברשת", הסבירו בנבחרת. אגב, אתמול גוטמן שוב שוחח עם השחקנים והסביר להם את החשיבות של ייצוג המדינה והסמל.

החלוץ תומר חמד, שבלט יחד עם דודו אוואט וביבראס נאתכו, אמר: "היה משחק לא קל נגד נבחרת מצויינת. אני חושב שהיו לנו חלקים טובים מאוד במשחק וגם כאלה שאנחנו צריכים לשפר לקראת המשחקים הבאים. אנחנו מגיעים לתחילת הקמפיין מוכנים, יודעים את השיטה ואת הדרך של אלי ועם זה נרוץ קדימה. באופן אישי אני כמובן שמח מאוד שהבקעתי, שמח לעזור לנבחרת ובכל דקה שאקבל מהמאמן אתן את הכל כדי שהנבחרת תצליח". הנבחרת תשוב היום בצהריים ארצה.

כזכור, הנבחרת תפתח את הופעותיה בבית המוקדם ב-7 בספטמבר במשחק חוץ מול אזרבייג'אן וכעבור ארבעה ימים תגיע נבחרת רוסיה לישראל. בחודש אוקטובר הנבחרת תארח ותתארח אצל לוקסמבורג והמשחקים יתחדשו רק בחודש מרץ, אז תארח הנבחרת את פורטוגל ותתארח בצפון אירלנד. בספטמבר ואוקטובר 2013 יינעל הקמפיין עם ארבעה משחקים מול אזרבייג'אן (בית), רוסיה (חוץ), פורטוגל (חוץ) וצפון אירלנד (בית), בתקווה שהמשחקים הללו עדיין ישאירו את הנבחרת חזק בתמונת העלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully