וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה של ישראל סיימה ב-2:2 עם רוסיה

15.8.2012 / 22:11

צפו באור ברוך (36) ומוחמד כליבאת (71) כובשים לנבחרת של גיא לוזון, שהיה מאושר: "מאוד נהניתי, אני גאה בהופעה שלנו"

ההכנות של הנבחרת הצעירה של גיא לוזון לקראת אליפות אירופה 2013 אותה תארח ישראל, המשיכו הערב (רביעי), כששחקניו של לוזון סיימו ב-2:2 מסעיר ומלא אירועים עם נבחרת רוסיה בחוץ. ישראל הוליכה פעמיים במהלך המשחק, אך ראתה את הרוסים משווים בשתי הפעמים, ולוזון ייאלץ להסתפק בהופעה טובה של שחקניו.

"היה משחק ברמה הכי גבוהה שיש", אמר גיא לוזון. "היה קצב גבוה, שיחקנו כדורגל מצוין ואני מאוד מאוד נהנתי ממה שראיתי היום על המגרש. ברור שיש לנו מקום לשיפור, אבל אני גאה בהופעה שלנו, בצורת המשחק שלנו, באיך שנראנו. אני חושב שמגיע לכל אחד ואחד מהשחקנים ששיחק פה היום שאפו גדול, כי הם הוכיחו שיש על מי לסמוך. אנחנו ממשיכים את הקו שהתחלנו בו בתקופה האחרונה - לשחק כדורגל טוב וגם להביא תוצאות טובות. אני רוצה להגיד שכל אחד ואחד משחקני הנבחרת ששיחקו היום ברוסיה ראוי וחייב להיות שחקן הרכב בליגת העל, ולא רק, אלא שחקן דוממיננטי בליגת העל".

הרוסים לחצו בפתיחה את שערו של בוריס קללימן שעמד במשימה, ובדקה ה-20 אף זכו לפנדל. סמולוב ניסה להפוך את ההזדמנות לשער יתרון, אך קליימן הדף את הבעיטה שלו. בדקה ה-36 תפסה ישראל את ההובלה, ואיזו דרך נהדרת לעשות זאת: אור ברוך התקדם מחוץ לרחבה, ואז הפתיע את שוער רוסיה עם בעיטה מרהיבה מחוץ לרחבה, שטסה אל המשקוף ופנימה, והורידה את האורחים ביתרון אל המחצית.

במחצית השניה ניסו הרוסים לחזור ולתוף, כשבדקה ה-58 הם מצאו את שער השיוויון, ברגליו של דניס צ'ריסב. ישראל לא התרגשה, וחזרה להוביל בדקה ה-71, כשפריצה נהדרת של מואנס דאבור הסתיימה במסירה למוחמד כליבאת שירה את ה-1:2 של ישראל. באותן דקות היה נדמה ששחקניו של לוזון יצליחו להכריע את המשחק עם שער נוסף, אבל השוער הרוסי היה במקום, ובדקה ה-77 היא שילמה את המחיר, כשספגה מרגליו של ויקטור פלש, שקבע את תוצאת המשחק עם שער נהדר משלו.

הרכב נבחרת ישראל: בוריס קליימן, עופר ורטה (עזאם עאהד, 46), טאלב טוואטחה (אופיר דוידזאדה, 67), סארי פלאח, בן והבה, ניר ביטון, מרואן קבהא (בן בוטבול, 67), סינטיהו סלליך (מוחמד כליבאת, 46), אייל גולסה (גיא אסולין 67), מואנס דאבור, אור ברוך (עומרי אלטמן, 84).

הנבחרת הצעירה של ישראל בוואלה! ספורט

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully