וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "יש לי מוטו: אף פעם לא לוותר"

15.8.2012 / 23:55

מאמן הנבחרת היה מרוצה מהחזרה מפיגור בהונגריה, אבל הודה שהעבודה רבה. מליקסון: "עם עוד קצת זמן היינו גם מנצחים"

ארבעה משחקים חלפו, ולאלי גוטמן עדיין אין ניצחון בנבחרת ישראל. המאמן ראה הערב (רביעי) את שחקניו מסיימים ב-1:1 בלבד מול הונגריה במשחק ההכנה הרביעי שלו, רגע לפני פתיחת קמפיין מוקדמות 2014. הנבחרת לא נראתה טוב, ועל אף שער השוויון של תומר חמד ניתן לקבוע בבירור כי היכולת הזו לא תספיק כלל לצמד המשחקים הראשונים של ישראל במוקדמות המונדיאל בחודש הבא מול אזרבייג'אן (7 בספטמבר) ורוסיה (11 בספטמבר).

"אני מגיע לכל משחק עם תוכנית משחק ברורה", סיכם המאמן אלי גוטמן, "פתחנו את המשחק כפי שתוכנן, עם שני חלוצים ומשחק עומק על מרכז ההגנה שלהם מתוך כוונה לנצל יתרון במהירות שלנו. זה הצליח עד הפעולה האחרונה. בהמשך המשחק לא הייתי מרוצה מהארגון באופן שנפערו הפערים בין חלקי הקבוצה, ומשחק הנעת הכדור שלנו לא שטף כמו שאני רוצה"

גוטמן הוסיף: "עקב פתיחה גרועה של המחצית השניה נקלענו לפיגור אבל, אנחנו לא עוזבים את המשחק. יש לי מוטו: אף פעם לא לוותר. אחרי הגול שלנו ראינו קבוצה נחושה שמביאה הרבה טכניקות ויכולות אישיות. משחק הנעת הכדור כבר שטף יותר. כמאמן נבחרת אני יוצא מהמשחק הזה עם חומר למחשבה לקראת תחילת הקמפיין. להונגריה יש שחקנים עם איכויות גבוהות. דז'ודז'אק, שאלאי, קומאן, אלו שחקנים מצוינים שהפכו את המשימה שלנו לקשה".

מאור מליקסון, ששיחק 88 דקות, סיכם: "פתחנו את המשחק טוב, לא ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו אבל המשכנו לשחק בשיטה שלנו. גם אחרי שהם הבקיעו לא הלכנו לאחור והמשכנו לחפש את ההזדמנות שלנו. השווינו את התוצאה ועם עוד קצת זמן היינו גם מסיימים עם ניצחון".

גילי ורמוט, שנכנס עם פתיחת המחצית השנייה במקום ליאור רפאלוב, אמר בסיום: "טוב שידענו לחזור מפיגור, זה מוכיח אופי. חשוב שלא עזבנו את השיטה שלנו. עצרנו את רצף ההפסדים ובמשחק הבא נגד אזרבייג'אן אנחנו הולכים כדי לנצח".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון: "היה משחק אימון טוב, תוצאת תיקו ששיקפה את מהלך המשחק נגד יריבה טובה, במגרש קשה. זו הייתה הכנה טובה לקראת המשימות החשובות שלנו במאני טיים, נגד אזרבייג'אן ורוסיה בתחילת ספטמבר".

הנבחרת תשוב מחר בצהריים ארצה. בעוד שבועיים יפרסם גוטמן את הסגל הסופי של לקראת צמד המשחקים, כשאליניב ברדה לא צפוי להיכלל בו שוב בגלל פציעה. טל בן חיים לא ישחק בגלל הרחקה. ההתלבטות של גוטמן תהיה האם לפתוח עם רמי גרשון כבלם מול אזרבייג'אן.

בנבחרת היו מרוצים בעיקר מדודו אוואט, ביבראס נאתכו ותומר חמד. ביקורת הושמעה בספסל לאחר השער שכבשה נבחרת הונגריה. שחקן בנבחרת אמר בסיום: "טוב שזה קרה עכשיו ולא בקמפיין. שער כזה יכול להרוס קמפיין שלם". לא ברור מה יעלה בגורלו של אלמוג כהן, שהושעה לאחר שהתווכח עם המאמן והתנצל, אך לא נכלל בסגל. כהן צפה במשחק הערב וישוב ישירות לגרמניה.

מאמן הונגריה, שאנדור אגרברי, סיכם מהצד שלו: "חלק מהשחקנים היו עייפים ונאלצתי לבצע יותר חילופים ממה שתכננתי. אני מקווה שבשבועות הקרובים כל השחקנים יכנסו לכושר משחק מלא. לצערי לא הצלחנו להעניק לאוהדים הנהדרים שלנו ניצחון, השחקנים מאוכזבים מזה שלא ניצחנו. אני שמח שבאלאש דז'ודז'אק כבש אחרי זמן ארוך בנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully