וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל נפרדה מהונגריה ב-1:1

הנבחרת של אלי גוטמן לא נראית מספיק טוב לקראת מוקדמות הגביע העולמי. דז'ודז'אק כבש לזכות ההונגרים, חמד השווה

נבחרת ישראל נפרדה הערב (רביעי) ב-1:1 מנבחרת הונגריה בביתה של האחרונה באצטדיון פרנץ פוקשאש בבודפשט. באלאש דז'ודז'אק העלה את הונגריה ליתרון בדקה ה-51, אבל תומר חמד המחליף השווה בדקה ה-80.

זה היה המשחק הרביעי של נבחרת ישראל תחת גוטמן, והראשון בו היא לא מפסידה. אחרי שנכנעו לאוקראינה, צ'כיה וגרמניה, השחקנים בכחול-לבן אמנם הצליחו לעצור את רצף ההפסדים, אבל פחות מחודש לפני היציאה לדרך במוקדמות הגביע העולמי 2014, היכולת שוב הייתה רחוקה מלשכנע.

ישראל תפתח את הופעותיה במוקדמות המונדיאל עם משחק חוץ נגד אזרבייג'אן ב-7 בספטמבר, וכעבור ארבעה ימים תארח את נבחרת רוסיה באצטדיון רמת גן.

שחקן נבחרת ישראל, איתי שכטר, לפני שחקן נבחרת הונגריה, יוזף וארגה. רויטרס
הנבחרת לא נראית מספיק טוב. שכטר מול וארגה/רויטרס

ישראל נראתה לא רע בדקות הראשונות, והבליטה את איתי שכטר שהצליח לייצר כמה מהומות באזור הרחבה ההונגרית בדקות הפתיחה. אחרי רבע שעה ראשונה בה השחקנים בכחול הצליחו להיראות קצת יותר דומיננטיים, הונגריה השתלטה על מרכז המגרש ולמרות שהתקשתה לסכן את השער של דודו אוואט, היא הצליחה לסכל כל ניסיון ישראלי כשמלבד ליאור רפאלוב ושכטר, כל השחקנים האחרים נעלמים בכל הנגע למשחק ההתקפי.

עם העלייה למחצית השנייה גוטמן הכניס את גילי ורמוט במקום ליאור רפאלוב, אבל דווקא החילופים של שנדור אגרברי עבדו ובעיטה של המחליף הפעלתן כריסטיאן נמת, פגעה בקורה ולמעשה הביאה לשער היתרון של ההונגרים בדקה ה-51.

אפשר היה לצפות או לקוות ששער הפיגור הזה יעיר את השחקנים של גוטמן, אבל זה לא קרה מספיק מהר. הכחולים המשיכו להיראות חיוורים ולא הצליחו לסכן את השער עד שבדקה ה-80 נגיחה מצוינת של דן מורי אחרי כדור קרן סידרה לתומר חמד ריבאונד התקפה וגול מקרוב. 1:1 בסיום.

שחקן נבחרת ישראל, דן מורי, מול שחקן נבחרת הונגריה, אדם שאלאי. רויטרס
נגיחה חזקה וטובה שסידרה לחמד את השוויון. מורי/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 6: איתי שכטר חדר לרחבה, רולאנד יואס רדף אחריו, הרגליים של השניים נתקלו אחת בשנייה והישראלי נפל. השופט הסלובקי איבן קרוזליאק צריך היה לשרוק לפנדל, אבל לא עשה זאת.

דקה 26: דז'ודז'אק שלח כדור מצד שמאל למרכז הרחבה, גיורצ'ו שהגיע האלכסון הקדם במעט את גרשון, אבל הכדור שלו היה רחוק מאוד מהמסגרת.

דקה 28: משחק צירופים נאה של ההונגרים הסתיים בבעיטה שטוחה של סאקאי מ-18 מטר למרכז השער, אוואט ירד ואסף.

דקה 37: אוואט יצא לא טוב לכדור גובה מצד ימין, לא הצליח לקלוט, אבל למזלו דן מורי הרחיק את הסכנה.

דקה 51: גול! שאלאי טייל ברחבה מול ההגנה הישראלית האנמית, נמת המחליף בעט מ-14 מטר לקורה, גבאי לא הצליח להרחיק את הכדור החוזר ודז'ודז'אק שלח כדור שטוח וחזק, משמאל לימין, פנימה. 0:1 להונגריה.

דקה 60: ביברס נאתכו הגביה כדור חופשי מסוכן, השוער ההונגרי בוגדן וגם כמה ראשים ישראלים פספסו את הכדור, שחתך את הרחבה.

דקה 69: בן שהר קיבל ממליקסון, לא הצליח לבעוט מהאוויר, הכדור נחת אצל חמד, שבעט מעמדה נוחה מאוד, אבל נבלם.

דקה 80: גול! נאתכו העלה כדור קרן מימין, דן מורי התרומם מעל כולם ונגח חזק, בוגדאן הדף לא טוב וחמד דחק מקרוב פנימה. 1:1.

דקה 83: שאלאי התמקם בתוך הרחבה, קיבל כדור רוחב מתמאש קולאטי, אבל בעט חלש ממצב נוח, לידיים של אוואט.

שחקן נבחרת הונגריה, באלאש דז'ודז'אק. רויטרס
כדור חד ישר לפינה של אוואט. דז'ודז'אק/רויטרס

הרכבים

הונגריה: אדם בוגדאן, יוזף וארגה, נורברט מיסארוש, רולאנד יואס (זולט קורצ'מאר, 46), זולט לאצקו, אדם פינטר (אדם האלמושי, 78), פטר סאקאי (וילמוש ונזאק, 63), אדם גיורצ'ו (כריסטיאן נמת, 46), ולדימיר קומאן (תמאש קולאטי, 78), באלאש דז'ודז'אק, אדם שאלאי (אימרה סאביץ', 86).

ישראל: דודו אוואט, יובל שפונגין (אלעד גבאי, 35), איתן טיבי, דן מורי, רמי גרשון, אביחי ידין (בירם כיאל, 85), ביברס נאתכו, מאור מליקסון (טל בן חיים, 88), ליאור רפאלוב (גילי ורמוט, 46), איתי שכטר (תומר חמד, 67), עומר דמארי (בן שהר, 57).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully