וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקפה לאומית

החגיגות המדהימות של ג'מייקה אחרי גמר ה-200, ההומור העצמי של לוכטה, האמריקאי עם הבליטה במכנסיים: מדור הקליפים מצדיע להישג ענק נוסף של בולט, ונותן כבוד למלכת אירלנד

אין כל ספק שהמדינה המאושרת ביותר אחרי אירועי אמש היא ג'מייקה. אם הניצחון האדיר של יוסאין בולט בגמר ה-200 לא הספיק, הרי שיהאן בלייק ו-וורן וויר התכבדו במדליות הכסף והארד, והפכו את החגיגות במדינה הנהדרת הזו לטירוף של ממש:

באותו קו, כך הגיבו בעיר מולדתה של קייטי טיילור האירית למדליית הזהב ההיסטורית שלה בתחרות האגרוף. תוך כמה ימים, הילדה הפכה לגיבורה של ממש:

ומשום שבארץ הקודש התעקשו שלא להראות לנו את הראיון של בולט בתום הריצה ההיסטורית, אנחנו בהחלט ממליצים לצפות בקליפ הבא: הפנומן שוב מציג קלאסה גדולה ומכבד גם את ההמנון הקנייתי, וויר ובלייק מצטנעים גם כן. אלופים ראויים, ועוד איך:

לפני כמה ימים ריאן לוכטה עלה לכותרות ברחבי העולם לאחר שהודה כי שחיינים - והוא בפרט - משתינים בבריכה מפעם לפעם. אמש הוא המשיך להראות את הצד הקליל שבו, כשהשתתף במערכון הזה של אתר Funny Or Die:

נציגות נבחרת ההתעמלות של ארצות הברית הפכו לסלבריטאיות לכל דבר בימים האחרונים. לאחת מהן, מקיילה מארוני, יצא שם של הרצינית שבחבורה - זו שאף פעם לא ממש מחייכת. ובכן, אמש היא הראתה לג'נה בוש (כן כן, הבת של הבחור ההוא ששימש כנשיא ארצות הברית) כיצד לרקוד את ריקוד ה"דאגי" המפורסם. מי אמר שהיא כבדה?

מדליסט הזהב מבייג'ינג מתיו מיצ'אם יקפוץ היום למים מהמקפצה בתקווה לשמור על התואר. לנגן ולשיר הוא יודע, זה בטוח:

ונסיים עם הקטע המשעשע הזה של ג'ון סטיוארט הנפלא, שמספק את הזווית שלו לזקפה של החותר האמריקאי הנריק ראמל, שצולם בטקס קבלת המדליות עם בליטה של ממש במכנסיים:

למדורים קודמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully