וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפים הגדולים של יוסאין בולט

רגע לפני האירוע הגדול של לונדון 2012, מדור הקליפים היומי מצדיע לאגדה הג'מייקנית: מערכונים, ראיונות וקטעים דוקומנטריים מופלאים. לא כדאי לכם לפספס

הרגע הגדול ביותר של לונדון 2012 ייערך הערב (ראשון), כשיוסאין בולט ככל הנראה יעלה פעם נוספת למסלול ועיני כל העולם יהיו מכוונות אליו. האם הספרינטר הגדול אי פעם מסוגל לשבור את שיאו ההיסטורי? האם יוהאן בלייק, טייסון גיי, אסאפה פאוול או האחרים מסוגלים להדהים אותו? בעוד שעות ספורות נדע הכל. עד אז, מדור הקליפים היומי מתגייס לטובתו של האצן הג'מייקני המדהים. אז קחו אוויר, פנו לעצמכם כמה דקות, ותיהנו מספיישל יוסאין בולט. נפתח, ברשותכם, עם חזרה ארבע שנים לאחור, לרגע בו האגדה שהיתה באמת קבעה שיא עולמי חדש של 9.58 שניות. כך הגיב ספרינטר אגדי נוסף, מייקל ג'ונסון, למירוץ המדהים:

אז איך בולט קבע תוצאה כל כך מהירה? לא ברור. בקליפ הבא צפו למעלה מ-9.5 מיליון איש, ויש לכך סיבה: הוא מאוד משעשע.

גם ליוסאין עצמו יש חוש הומור לא רע בכלל. הנה, למשל, הפעם בה הוא ואסאפה פאוול התווכחו מי יותר סקסי, ודרשו לערוך סקר בנושא:

מלבד ריצה, האצן הג'מייקני מאוד אוהב גם כדורגל. וכן, מסתבר שהוא לא רע בכלל גם בזה:

בכלל, כשאתה הספורטאי הגדול בתבל, מותר לך לנסות את מזלך גם בענפים נוספים. כדורסל, נניח, באולם הבוסטון גארדן האגדי, אחרי משחק בין הסלטיקס ושיקגו. אז מה אם הדאנק השאפתני הזה לא הצליח?

כך בולט נראה לפני עשר שנים, בגיל 15, באליפות הנוער המקומית בקינגסטון, ג'מייקה, בה הפך לזוכה הצעיר אי פעם בריצת 200 מטר עם זמן של 20.61 שניות:

וכך הוא נראה שנתיים לאחר מכן, באליפות העולם לנוער בברמודה. שימו לב לפער שהוא פותח מריביו במירוץ, אותו סיים עם זמן של 19.93 שניות:

ובמעבר חד, כך בולט נראה בפעם הראשונה שהוא טעם מים בטעמים, אחרי תחרות בנורבגיה:

נשארתם עם טעם של עוד? גם אנחנו. בדיוק בשביל זה, הקטע הבא הוא חלק ראשון בלבד מסרט של קרוב לשעה שהפיקו ב-BBC על האצן הג'מייקני המופלא. אנחנו מאוד, מאוד ממליצים להיכנס לדף הזה ולצפות בסרט במלואו, חלק אחר חלק. הנה, כאמור, טעימה ראשונה:

למדורים קודמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully