וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריצים הכי גדולים

מדור הקליפים היומי מוקדש לאימו של פלפס ואביו של לה קלוס, שסיפקו תגובות אדירות לדרמות. וגם: קובי חותם לשחקן יריב, ניימאר מפזז וענף (לא) אולימפי במיוחד לרמאים

מייקל פלפס נכנס אמש (שלישי) עמוק אל תוך ספרי ההיסטוריה של האולימפיאדה, כששבר את שיא המדליות של כל הזמנים. אנחנו בחרנו לפתוח את מדור הקליפים היומי עם פרגון גדול לספורטאית שראתה את השיא האלמותי שלה נשבר אמש: המתעמלת הסובייטית לאריסה לטינינה, כיום בת 77, שזכתה ב-18 מדליות בין השנים 1956 ו-1964. כך היא נראתה בשיא שלה:

הערב המדהים של פלפס נפתח עם דרמה גדולה, בסיומה הפסיד בפיניש מדהים לצ'אד לה קלוס הדרום אפריקאי. חלק מכם אולי חשבו בשידור הטלוויזיה שהאגדה האמריקאית ניצחה את המשחה הדרמטי, ואתם לא לבד: שימו לב כיצד הגיבה אמו של פלפס שהיתה בטוחה, ממש בטוחה, שבנה זכה בזהב.

היינו אומרים שיחסית למישהו שהשלים את אחד ההישגים הכי גדולים בתולדות הספורט המודרני, מייקל פלפס נראה די רגוע בראיון שאחרי, הלא כך?

ואם בהורים עסקינן, הרי שהקטע הבא בהחלט ייכנס לרשימת האהובים עלינו באולימפיאדה עד כה. אנחנו מתנצלים מראש על האיכות, ובכל זאת - הגבירו מעט את הרמקולים, והקשיבו לברט לה קלוס, אביו של צ'אד לה קלוס, שניצח את פלפס בגמר 200 מטר פרפר. פשוט אדיר:

מי שעשתה את העבודה שלה הרבה יותר בקלות ועם הרבה פחות דרמה היתה נבחרת הכדורסל של ארצות הברית, שמחצה בלי מאמץ את טוניסיה המסכנה. כמה גדולים היו פערי הרמות הפרסום? עד כדי כך שבסיום המשחק, אחד השחקנים של אלופת אפריקה ביקש מקובי בריאנט לחתום לו על הנעל:

אחד הלהיטים הגדולים של האולימפיאדה עד כה הוא ניימאר, כמובן. כוכב נבחרת הכדורגל של ברזיל מוליך עד כה את הסלאו לטורניר טוב מאוד, ולכבוד משחקם נגד ניו זילנד אחר הצהריים, החלטנו להביא לכם את הקליפ הזה שמראה שניימאר יודע גם לשיר ולפזז, וכך גם חבריו המצוינים לנבחרת:

ונסיים עם עוד אחד מענפי הספורט שמשום מה לא הגיעו עד כה לאולימפיאדה: ריצת 110 מטר משוכות לרמאים.

למדורים קודמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully