וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלפס ולוכטה: השיר

מדור הקליפים מוקדש הפעם לנבחרת השחיה האמריקאית, אבל לא רק. בפנים מחכות לכם גם דוגמאות לאזרחים הבריטים שמתחילים להיפתח, פרסומת נפלאה וד"ש חמה ממונטי פייטון

עוד ועוד ענפים מצטרפים אט אט לאולימפיאדה הנהדרת שעוברת עלינו, ואת מדור הקליפים היומי שלנו נפתח הפעם עם שני קטעים שקשורים דווקא לטקס הפתיחה. הראשון נצפה כבר למעלה מ-200 אלף פעם ביו-טיוב, ובו מופיעה סך הכל עובדת בריטית פשוטה עם רשמקול, שמנסה להלהיב את העוברים ושבים לקראת הטקס החגיגי. חוש הומור יש לה, זה בטוח:

הקטע השני לא פחות מוזר. אם הסתכלתם היטב ואתם מעורים במקרה בכל הנוגע לספורט ההודי, בוודאי הבחנתם באישה לא ממש קשורה צועדת לצד האתלטים בטקס הצגת המשלחות. הסיפור הזה הפך לחדשות של ממש בהודו, ואחרי אינספור דיווחים וחקירות, נפתרה התעלומה:

ומכאן, למים. כבר מספר ימים שהקליפ המצוין הזה, של נבחרת השחיה של ארצות הברית מבצעת את גרסת הכיסוי שלה ל-Call Me Maybe מסתובב ברשת. קרוב לשלושה מיליון אנשים צפו בו, ואנחנו בהחלט ממליצים לכם להיכנס לסטטיסטיקה:

ובאינטרנט כמו באינטרנט, לא לקח זמן רב עד שמישהו בחר להכין פארודיה על הביצוע המלבב, הפעם עם פרשנות עדכנית למציאות החדשה, בו ריאן לוכטה מביס את מייקל פלפס:

הקטע הבא קצת הזכיר לנו קליפים מהיורו החולף, בהם אוהדים עם קצת יותר מדי אלכוהול בדם הפריעו לכתבים ואנשי טלוויזיה. הבחור הזה, מרשת 'סקיי' הערבית, לא ממש ידע כיצד להגיב לסיטואציה:

הבטחנו לכם כמה מהפרסומות הגדולות ביותר לאולימפיאדה, והנה אנחנו מקיימים: הפעם עם הקטע המצוין הזה של IBM, מהתקופה בה לא היה אינטרנט.

בדרך כלל נהוג להגיד על האנגלים שהם קרים ומרוחקים, אך כנראה שהאולימפיאדה מטפלת גם בסוגיה הזו. שימו לב לשוטר המקומי הזה, שהפך למסמר הערב אתמול:

טוב, תשמעו, עברו כבר שלושה ימים מאז פתיחת האולימפיאדה, ועדיין לא הראנו לכם את המערכון האלמותי של מונטי פייטון - Silly Olympics. אז הנה, הגיע הזמן, וכנראה שאין מערכון מצחיק יותר לסיים איתו:

למדורים קודמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully