וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה במגעים עם מאור בוזגלו ודני פרדה

תהל אלון

9.8.2012 / 21:20

האלופה מחפשת חיזוק לחלק הקדמי. קשר סטנדרד קיבל פנייה, אבל במועדון מעריכים: "הסיכוי קלוש". קשר מכבי פ"ת יגיע?

האלופה עירוני קרית שמונה נמצאת במגעים עם קשר סטנדרד ליאז', מאור בוזגלו. הבעלים איזי ירצקי מעוניין לחזק את הסגל לקראת פלייאוף מוקדמות ליגת האלופות וכבר שוחח עם הקשר, למרות זאת, גורמים בכירים בקריה העריכו כי "הסיכויים שבוזגלו יגיע נמוכים". בכל מקרה, התפתחויות בנושא צפויות בימים הקרובים כשבקריה ינסו לסגור כל עסקה לפני המועד האחרון לרישום שחקנים לשלב הפלייאוף, שיחול ביום שני. ראוי להדגיש כי למרות זאת, הקריה תוכל לרשום שחקן אחד בלבד עד 24 שעות לפני המשחק הראשון בשלב הפלייאוף.

בוזגלו, 24, עבר בקיץ שעבר לסטנדרד ליאז' וחתם לשנתיים לאחר מאבק משפטי ארוך מול מכבי תל אביב. אלא שהשחקן רשם רק חמש הופעות ליגה לפני שסבל משברים בקרסול ובשוקית וגמר את העונה. הקשר שב לאימונים מלאים במהלך הפגרה ואף רשם 45 דקות ב-0:0 עם ליארסה במחזור הקודם. בכדורגל הישראלי בוזגלו עבר מספר תחנות: מכבי חיפה, הפועל פתח תקוה, בני סכנין ומכבי תל אביב.

בוזגלו הוא לא המועמד היחיד להצטרף לקבוצה של גילי לנדאו. לוואלה! ספורט נודע כי הקבוצה פנתה גם לקשר מכבי פתח תקוה דני פרדה. הקשר בן ה-25 לא מעוניין להמשיך בקבוצה בליגה הלאומית ומבקש להשתחרר, כאשר בקריה רוצים לראות אותו מגיע לחזק את הסגל.

מוקדם יותר הודיעה מכבי חיפה לסינטאיהו סלליך כי החליטה להשאילו לקבוצה אחרת והוא למעשה משוחרר מהסגל. במועדון הבהירו לשחקן כי הם מעוניינים שיעבור מיידית לעירוני קרית שמונה, שהבטיחה כי יקבל דקות משחק משמעותיות. סלליך ימריא בסוף השבוע עם הנבחרת הצעירה למשחק ידידות מול רוסיה, ומקווה להשלים את המעבר עוד לפני כן.

הקריה תדע מחר (שישי, 13:00) מי תהיה היריבה שלה בשלב הפלייאוף מבין חמש האופציות: באזל, אנדרלכט, סלטיק, דינמו זאגרב ובאטה בוריסוב. משחקי הפלייאוף יתקיימו ב-22/23 באוגוסט והגומלין כעבור שבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully