וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: רוצים את בוריסוב, רק לא אנדרלכט

אלופת ישראל לא תהיה מדורגת בהגרלת הפלייאוף. היריבות המסתמנות: באזל, אנדרלכט, סלטיק, בוריסוב, דינמו זאגרב

אחרי שהשלימה את ההעפלה לשלב פלייאוף העלייה לליגת האלופות, עירוני קרית שמונה ממתינה במתח להגרלה שתתקיים ביום שישי בשעה 13:00, ושבה היא תלמד על זהות היריבה הבאה שלה. יש לציין שהאלופה הישראלית בכל מקרה הבטיחה הערב את מקומה בשלב הבתים של הליגה האירופית במידה שהיא תודח בשלב הבא.

קרית שמונה לא תהיה מדורגת בשלב הפלייאוף ולכן היא תשחק נגד קבוצה מדורגת. היריבה שלה תהיה אחת מהקבוצות הבאות:

פ.צ באזל
אנדרלכט
סלטיק
באטה בוריסוב
דינמו זאגרב


קרית שמונה תבקש להימנע ממפגש עם באזל, שבשנה שעברה עלתה לשמינית גמר ליגת האלופות אחרי שבין היתר הקדימה את מנצ'סטר יונייטד בשלב הבתים. גם אלופת בלגיה, אנדרלכט בעלת הניסיון האירופאי העשיר, נראית על פניו כיריבה בלתי עבירה ולמאמן ג'ון ואן דן ברום יש סגל נוצץ יחסית. סלטיק רשמה כמה אכזבות באירופה בשנים האחרונות, אבל הסגל שלה עדיף בהרבה על פני זה של האלופה הישראלית.

דינמו זאגרב נחשבת ליריבה פחות קשה מהשלוש הנ"ל, אבל גם בשורותיה משחקים כמה שחקנים מצוינים כמו הקשר הברזילאי סאמיר, חלוץ נבחרת מונטנגרו, פאטוס בקיראי, ומי שנחשב לכשרון הגדול של הכדורגל הקרואטי לקראת השנים הבאות, מתאו קובאצ'יץ'.

על פניו באטה בוריסוב היא היריבה הנוחה ביותר של האלופה הישראלית, אבל אל לאנשי קרית שמונה לזלזל באלופת בלארוס. הכדורגל הבלארוסי עשה התקדמות גדולה בשנים האחרונות, באטה עצמה העפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות בשנה שעברה, והיא מציגה שחקנים מצוינים כמו הקשר הברזילאי רנאן ברסאן שמייצג את נבחרת בלארוס, וכן את אלכסנדר חלב הגדול, שחתם בקבוצה לפני כחודש וחצי אחרי קריירה אירופאית מפוארת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully