וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2:2 לעירוני קרית שמונה בבאקו, עלתה לפלייאוף

האלופה הישראלית העפילה בזכות ה-0:4 במשחק הראשון וגם אם תודח, היא תמשיך בליגה האירופית. בדש ולנצ'ה כבשו

עירוני קרית שמונה נפרדה הערב (רביעי) ב-2:2 מאלופת אזרבייג'אן, נפטצ'י באקו, במשחק חוץ, ועלתה לשלב פלייאוף העלייה לליגת האלופות בזכות ניצחון 0:4 במשחק הראשון שנערך בשבוע שעבר בקרית אליעזר. ג'וליוס ווביי (23) וג'אביד אימאמברדייב (76) כבשו למארחת, ברק בדש (50) ולאסלו לנצ'ה (90) השוו פעמיים. בקרית שמונה יכולים להתרכז עכשיו בהגרלת השלב הבא שתתקיים ביום שישי בשעה 13:00.

היריבה הבאה תהיה אחת מהקבוצות הבאות:

פ.צ באזל
אנדרלכט
סלטיק
באטה בוריסוב
דינמו זאגרב

מאמן עירוני קרית שמונה גילי לנדאו. אדריאן הרבשטיין
עוד משימה הושלמה בהצלחה. לנדאו/אדריאן הרבשטיין

האלופה האזרית הייתה טובה בהרבה מקרית שמונה במחצית הראשונה, והיא באה על שכרה בדקה ה-31 עם שער נהדר של ג'וליוס ווביי בבעיטה חופשית. הקבוצה הישראלית, כנראה בהשראת הנינוחות שהפיח ה-0:4 במשחק הראשון, שיחקה בהילוך איטי וההכנסה של רביד גזל על חשבון דויד סולארי הפצוע, שנועדה לעבות את מרכז המגרש, לא שינתה הרבה מול האזרים שעלו בהרכב התקפי בידיעה שאין להם מה להפסיד.

במחצית השנייה קרית שמונה הציגה יכולת משופרת בהרבה. הקבוצה החזיקה יותר בכדור, לא אפשרה לשחקני נפטצ'י להתקרב לשער באותה קלות כמו במחצית הראשונה וגם ידעה לנצל את הטעויות המביכות בהגנה המקומית. כך אדריאן רוצ'ט קיבל מסירה דווקא משחקן אזרי בדקה ה-50 ובישל לברק בדש שער שוויון קל חמש דקות בתוך המחצית השנייה.

בשלב הזה, כשהאזרים יודעים שהם צריכים לנצח 1:6 כדי לעלות שלב, גם הם התייאשו סופית והמשחק עבר למתכונת גארבג' טיים. גילי לנדאו אפשר לבריאן חרסיסיץ' וברק בדש לנוח ונתן ללאסלו לנצ'ה דקות משחק שיסייעו לו להתאקלם, נפטצ'י שיפרה את מצב הרוח עם שער של אימאמברדייב שהעלה אותה ל-1:2, אבל לנצ'ה שנראה חד וטוב, השווה בדקה ה-90 וקבע 2:2 בסיום. עכשיו הראש בהגרלת שלב הפלייאוף ביום שישי.

מהלך המשחק

דקה 6: ג'וליוס ווביי השתחרר ושלח בעיטה לא מדויקת מ-18 מטר, הכדור יצא החוצה.

דקה 24: פלאביניו התקדם לכיוון הרחבה ושיחרר בעיטה מסוכנת ברגל ימין, שחלפה לא רחוק מהקורה של דני עמוס.

דקה 28: חסארמה החזיר לא טוב בראש לכיוונו של עמוס, ווביי הגיע ובעט חזק, אבל הכדור נבלם בגופו של השוער וקנאלס שלח את הריבאונד לשמיים. הזדמנות טובה ושתי החמצות גדולות של הקבוצה האזרית.

דקה 31: גול! בריאן חרסיסיץ' ביצע עבירה על פלאביניו כ-23 מטרים מהשער של קרית שמונה. ווביי לקח את הבעיטה ושלח את הכדור לחיבור של עמוס. שער יפהפה ו-0:1 לבאקו.

דקה 35: סיידוב קיבל את הכדור כ-14 מטרים משער ושלח בעיטה שטוחה וחדה למרכז השער, עמוס ירד וקלט.

דקה 45: אדריאן רוצ'ט ניצל טעות קשה בהגנה המקומית כדי לקבל את הכדור מול השוער, אבל איחר, נלחץ ושיחרר בעיטה חלשה החוצה.

דקה 50: גול! שחקן הגנה אזרי מסר דווקא לרוצ'ט בתוך הרחבה של קבוצתו, הקשר ההתקפי העביר פס פשוט לבדש והחלוץ הקפיץ מעל השוער המארח וכבש. 1:1.

דקה 70: ההגנה של נפטצ'י שוב טעתה, לנצ'ה המחליף קיבל את הכדור בעמדה נוחה בתוך הרחבה ובעט כדור מדויק לפינה, אבל השוער סטמנקוביץ' הדף היטב לקרן.

דקה 76: גול! ווביי העלה כדור מדויק משמאל, אימאמברדייב המחליף התרומם נהדר, הקדים את שיר צדק, ונגח פנימה. 1:2 לנפטצ'י באקו.

דקה 90: גול! לנצ'ה ניצל עוד מסירה של רוצ'ט וגם את הדלילות בחלק האחורי של האזרים, ומול השוער המארח כבש בקלות. 2:2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שוער עירוני קרית שמונה דני עמוס מוציא כדור מהרשת. ברני ארדוב
עצר כמה הזדמנויות, אבל נכנע בדקה ה-31. עמוס/ברני ארדוב

הרכבים

נפטצ'י באקו: סשה סטמנקוביץ', ראשאד סדיגוב, אלווין יונוסזאדה, סשה יוניסוגלו, ברונו ברטולוצ'י, אריק ראמוס, ג'ולויוס ווביי, פלאביניו, אמין מחדייב (אראז עבדולייב, 79), מירחוסיין סיידוב (ג'אביד אימאמברדייב, 63), ניקולאס קנאלס.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מטוביץ', בריאן חרסיסיץ' (אחמד עאבד, 57), רביד גזל, דרקו טאסבסקי (עדי אלישע, 79), אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, ברק בדש (לאסלו לנצ'ה, 65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully