וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלליך שוחרר ממכבי חיפה, שתפתח במו"מ עם קרית שמונה

הקשר קיבל הודעה רשמית כי יושאל לקבוצה אחרת, האלופה מוכנה לצרפו. גנאים לגדיר: "אם נעבור בבקרה, תגיע לסכנין"

מכבי חיפה הודיעה הערב (חמישי) באופן רשמי לסינטאיהו סלליך כי החליטה להשאילו לקבוצה אחרת והוא למעשה משוחרר מהסגל. במועדון הבהירו לשחקן כי הם מעוניינים שיעבור מיידית לעירוני קרית שמונה, שהבטיחה כי יקבל דקות משחק משמעותיות. סלליך ימריא בסוף השבוע עם הנבחרת הצעירה למשחק ידידות מול רוסיה, ומקווה להשלים את המעבר עוד לפני כן. גם א.א.ק לרנקה וחמש קבוצות נוספות מליגת העל, ביניהן מכבי נתניה והפועל עכו, מעוניינות בו.

מוקדם יותר התגלעו פערים בין סלליך למכבי חיפה במהלך המשא ומתן בין הצדדים, שנמשך מאז תחילת השבוע בנוגע לשדרוג שכרו. בחיפה הודיעו לשחקן כי עליו לחתום על חוזה חדש לפני שיושאל לקבוצה אחרת, אך הוא מצידו, דרש 100 אלף דולר לעונה כתנאי להארכת החוזה.

בנושא אחר: החלוץ מוחמד גדיר נמצא על סף מעבר לבני סכנין. השחקן שוחח אתמול (רביעי) עם ראש עיריית סכנין מאזן גנאים, שהבהיר לו: "אם הקבוצה תעבור בבקרה ביום ראשון, תהיה שחקן שלנו". גנאים מסר בתגובה: "הודעתי לגדיר שאם אשיג 750 אלף שקל עד שבת בערב, הקבוצה תוכל לעבור בבקרה ואז ניפגש ביום ראשון במטרה לחתום. קודם צריך להשיג את הכסף". בנוסף, שאדי שעבאן החל להיבחן בסכנין ובקבוצה יקבלו החלטה לגביו בימים הקרובים.

שחקן אחר שאמור להיפגש בימים הקרובים עם הנהלת הירוקים הוא החלוץ שלומי אזולאי. כזכור, עטר החליט להשאיר את החלוץ בקבוצה, מתוך הנחה שהצדדים יגיעו לפתרון. הבלם סארי פלאח שמבוקש בא.א.ק לרנקה ובואסלוי הרומנית, ממתין שחיפה תפחית משמעותית את דמי ההשאלה עבורו, משום שרק במצב הזה הוא יוכל לשחק בקבוצה אחרת.

המאמן ראובן עטר המריא להשתלבות מקצועית בליסבון ועוזרו צדוק מלכה יעביר את האימון היום. עטר ישוב ביום שני לישראל ובשלישי יעביר את האימון. בימים הקרובים תנסה חיפה לקדם את עסקת פיראס מוגרבי, כאשר במקביל בוחן המאמן גם את האפשרות להתחזק בקשר זר. דינו אנדלובו יחבור בשבוע הבא, לקבוצה ללא קשר לתוצאה שתשיג בני יהודה בליגה האירופית.

בחיפה ממתינים למיצוי המשא ומתן בין אושרי רואש להפועל חיפה ואם השחקן לא יחתום אצל היריבה העירונית, במועדון מתכוונים לפנות אליו. עטר בונה גם על אוראל דגני כבלם שלישי, אבל זקוק לארבעה בלמים בסגל.

(עדכון ראשון: 9:39)

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully