וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה תקבל מענק של 2.1 מיליון יורו

תהל אלון

8.8.2012 / 21:33

ההעפלה לפלייאוף העלייה לאלופות השתלמה למועדון גם מבחינה כספית. גילי לנדאו: "הקבוצה מתבשלת ומתבגרת"

למרות שההעפלה לשלב פלייאוף העלייה לליגת האלופות הייתה ברורה אחרי ה-0:4 במשחק הראשון, בעירוני קרית שמונה חגגו רק הערב את הטיפוס לשלב הבא אחרי 2:2 נגד נפטצ'י באקו במשחק הגומלין באזרבייג'אן. ברק בדש ולאסלו לנצ'ה השוו פעמיים עבור האלופה הישראלית המרוצה.

בעצם ההעפלה, קרית שמונה הבטיחה לעצמה מענק של 2.1 מיליון יורו (בתוספת 260 אלף יורו מענק עלייה לכל אחד מהשלבים ששוחקו עד כה). אם הקריה תודח בפלייאוף האלופות, היא תשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית (ותבטיח הכנסות של לפחות עוד מיליון יורו). שלב הבתים בליגת האלופות יהיה שווה לאיזי שרצקי 7.2 מיליון יורו לפני מענקי נקודות וחלוקה יחסית בהכנסות מאופ"א.

"התחלנו את המשחק כשאנחנו מחשבים את קיצו לאחור וזו הייתה שגיאה בגישה", סיכם המאמן גילי לנדאו, "הדשא הסינטטי פגע קשות בהנעת הכדור שלנו והשחקנים המובילים שלנו בקישור לא הצליחו להסתגל למגרש. במחצית הבנו שאנחנו חייבים להיות יותר אקטיביים וליזום, ידענו שגול אחד יסיים את הסיפור וגם לאחר ה-2:1, הרגשנו שאנחנו מסוגלים להשוות ואני מאושר מהתוצאה. דרך המאבקים הקשים האלה הקבוצה מתבשלת ומתבגרת. שאפו גדול לבחורים שגילו אופי. אנחנו מחכים בקוצר רוח להגרלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully