וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "רציתי שחיימוב יישאר, אניימה מצוין"

מאמן מכבי תל אביב התייחס לראשונה לשינוי בין הקורות, לא דיבר על טל בן חיים והבהיר: "השינוי בקבוצה ייקח זמן"

אחרי הניצחון בדרבי התל אביבי בגביע הטוטו וצירופו של השוער וינסנט אניימה, מכבי תל אביב ממשיכה בהכנותיה לפתיחת ליגת העל וכעת מגבירה את המאמצים להחזיר גם את הבלם טל בן חיים, שהגיע לפשרה ושוחרר מפורטסמות. בינתיים, המאמן אוסקר גרסיה התייצב הערב (חמישי) למסיבת העיתונאים השבועית של המועדון והתייחס לראשונה להצטרפותו של אניימה במקום גיא חיימוב שעבר לא.א.ק לרנקה הקפריסאית.

"אני מכיר את אניימה, הוא שוער טוב מאוד", אמר גרסיה. "רציתי שחיימוב יישאר, דיברתי איתו והוא שוער מצוין, אבל עכשיו אניימה איתנו". באשר לבן חיים הבהיר: "אני מגיב רק על שחקנים שנמצאים איתנו בסגל, לא על שמות אחרים. אני יכול לדבר על מי ומה שאני רואה באימונים".

המאמן הספרדי נשאל לגבי השחקנים הצעירים שעשויים לקבל הודעת שחרור, והשיב: "אני מכיר את כל השחקנים ויודע מה טוב עבור כל אחד מהם. נצטרך לדבר איתם ולהחליט יחד בנוגע לעתידם. מבחינתי בסגל צריכים להיות 21-22 שחקנים. זה מספיק. כשיהיו לי את כל השחקנים שרציתי והסגל יהיה קבוע, גם אחליט סופית מי הקפטן.

"ביום הראשון שלי כאן אמרתי שאנחנו זקוקים זמן וצריכים לשנות הרבה דברים. לא קל שהקבוצה תהיה מוכנה במאה אחוז, אנחנו עובדים כדי להשתפר ולהיות טובים כל העונה. זה ייקח זמן. יש הרבה שינויים בקבוצה, לא נשחק רק בשיטה אחת. עם הזמן נגוון וננסה עוד דברים, אבל כרגע יש הרבה עומס על השחקנים ואין מקום ליותר מדי שיטות. השיטה האהובה עליי זו השיטה בה שיחקנו נגד הפועל תל אביב. אתם תראו את מכבי תל אביב מחזיקה בכדור, לא רודפת אחריו. מי שמחזיק בכדור יכול לנצח. אולי מול קבוצות מסוימות נשחק אחרת. זה כמו בברצלונה, רק ששם התיאום הוא של כמה שנים וזה הבדל עצום".

לגבי הליגה אמר: "יש קבוצות טובות כמו מכבי חיפה, הפועל תל אביב, קרית שמונה. יש להם שחקנים טובים ומאמנים טובים והן מועמדות איתנו לאליפות. קרית שמונה עשתה עונה מושלמת בעונה שעברה וכעת אני רוצה לברך אותם על העלייה לפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות. זה חשוב להם ולכדורגל הישראלי".

הקשר גל אלברמן הוסיף: "אין קבוצה בעולם שיכולה להגיע לרמה של ברצלונה. אנחנו מתרגלים לסטנדרטים חדשים ויש לנו עוד הרבה מה ללמוד. העבודה שנעשית היא עבודה יסודית בכל המישורים. השאיפה של מכבי תל אביב היא להשתדרג בכל המובנים. כשהסגל יושלם במלואו נוכל לדעת אם הקבוצה שלנו טובה יותר מאשר בעונה שעברה. המטרות הן תמיד הכי גבוהות שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully