וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: קרויף וגרסיה סימנו את הבלם טל בן חיים

השניים שיגיעו ארצה השבוע מעוניינים בבלם ששיחק בפורטסמות', וינסו להחתים את אלמוג כהן, לצד גונסאלו גרסיה

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף והמאמן החדש אוסקר גרסיה, צפויים להגיע ארצה ככל הנראה בשבוע הבא, למסיבת עיתונאים רשמית שיערוך המועדון, להצגת המאמן הספרדי שחתם השבוע על חוזה לשנתיים בקרית שלום. קרויף וגרסיה צפויים להאיץ כעת את הליך החתמת השחקנים, כאשר כבר עתה ברור שהשניים יצרפו בלם, מגן, קשר אחורי ושחקן נוסף בחלק הקדמי. השחקן הראשון שיחתום בקרוב הוא הקשר גונסאלו גרסיה, שכבר סגר את תנאיו במועדון כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

מלבד גרסיה יצורפו לפחות עוד שלושה זרים חדשים ובנוסף לכך סומנו בצוות המקצועי, מספר ליגיונרים ישראלים שמשחקים באירופה ועשויים לשוב ארצה לקראת העונה הקרובה. שחקנים רבים נמצאים ברשימות של קרויף וגרסיה, כאשר אחד השמות החמים שנמצאים על הפרק הוא הבלם טל בן חיים, שלא צפוי להמשיך בפורטסמות' האנגלית לאחר שזו ירדה ליגה, על אף שיש לו עמה עדיין חוזה. שמו של בן חיים נקשר במכבי תל אביב מספר פעמים בעבר, אולם הפעם נראה כי מדובר באפשרות ריאלית יותר.

בניגוד לפירסומים השונים, הבעלים מיטש גולדהאר אינו מתכוון להקטין את תקציב המועדון, והחתמתו של המאמן גרסיה, שהובא מברצלונה, מלמדת שהבעלים הקנדי מודע לעובדה שיצטרך לפתוח את הכיס גם לקראת העונה הקרובה. עצם זה שגרסיה וקרויף סימנו את בן חיים כאחד הבלמים שנמצאים בראש רשימת הרכש, עשויה בניגוד לעבר להאיץ את המאמצים להנחית את הבלם שגדל בקרית שלום ומשחק באנגליה בשמונה העונות האחרונות. במידה והחתמתו של בן חיים תרד מהפרק, מחזיקים קרויף וגרסיה ברשימה של בלמים זרים שאחד מהם ינחת בסופו של דבר בקבוצה.

עמדה אחרת שנמצאת בראש סולם העדיפויות של הצהובים היא עמדת הקשר האחורי, כאשר שמו של אלמוג כהן, שחקנה של נירנברג הגרמנית עלה על הפרק, אם כי הסבירות שהוא יגיע נמוכה בשל העלויות הכספיות הגבוהות. גם עמדה זו צפויה להיות מאוישת על ידי זר, שאמור לשחק לצידו של גל אלברמן, שעדיין לא סגר את תנאי חוזהו ונציגו אבי נמני צפוי להיפגש עם ג'ורדי קרויף, מיד עם הגעתו של המנהל הספורטיבי ההולנדי לישראל.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully