וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מגבירה את המאמצים לצירוף טל בן חיים

הבלם שוחרר מפורטסמות והצהובים מוכנים להשקיע סכום גדול על מנת לצרפו. מגעים בין הצדדים כבר התנהלו מאחורי הקלעים

טל בן חיים ופורטסמות סוף סוף הגיעו לפשרה. אחרי קיץ רווי האשמות מצידה של פומפי כלפי הבלם הישראלי, הצדדים החליטו להיפרד. מפרק הקבוצה טרבור בירץ' הודיע היום (חמישי): "אני שמח להודיע שהגענו לפשרה עם טל בן חיים, שיעזוב את המועדון".

הלחץ על הבלם הישראלי, שהחזיק בחוזה כבד במיוחד בקבוצה האנגלית שירדה מנכסיה, עשה את שלו. בשבועות האחרונים דרשו ראשי ואוהדי פורטסמות על בן חיים לוותר על חוזהו, כדי להקל על הנטל הכלכלי ולמנוע מהמועדון להגיע לפשיטת רגל. המפרק הודיע לאחרונה שהמועדון ייסגר ב-10 באוגוסט במידה וכל המשתכרים הבכירים לא יתפשרו בנוגע לשכרם, ואף תקף אישית את בן חיים. מלבד בן חיים, פורטסמות מנסה להיפטר גם מהקשר ליאם לורנס, אבל בפומפי לא מודאגים שכן הוא מבוקש בקרדיף סיטי ועשוי לעבור אליה.

בן חיים הרוויח סכום של 36 אלף ליש"ט בשבוע, והעזיבה שלו תהווה הקלה משמעותית על הוצאותיה של הקבוצה. בעקבות דברים קשים שהשמיעו נגדו בפורטסמות, הגיב על כך בן חיים כשאמר: "הדם של פומפי נמצא על הידיים של המפרקים. הצעתי לוותר על 1.5 מיליון ליש"ט", אבל בירץ' ענה לו: "אני מבין שאף אחד, בין אם הוא שחקן או אחד הנושים, לא רוצה להפסיד כסף. בן חיים לא לבד. הרבה מחבריו היו באותו מצב וביצעו הקרבות גדולות כדי להראות שהמועדון חשוב מהיחיד".

מכבי תל אביב מעוניינת בהבאתו של הבלם, שכמובן החל את דרכו במדים הצהובים. מכבי והשחקן קיימו מגעים מאחורי הקלעים בתקופה האחרונה וכעת, לאחר השחרור הרשמי מפומפי, דרכו למכבי עשויה להיסלל. אם אכן יצטרף, בן חיים רוויח סכומים נמוכים יותר בצורה משמעותית מאלו שהרוויח באנגליה, אולם יחד עם זאת, הצהובים מוכנים להשקיע סכום גדול על מנת להביאו והמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף רואה בו את אחד המועמדים הבכירים לעמדת הבלם. יחד עם זאת, במכבי תל אביב עדיין לא מוותרים על הבאתו של איתן טיבי, כאשר המצב כרגע בין השחקן לקבוצתו הנוכחית עירוני קרית שמונה לא ידוע והבוררות בין הצדדים תפתח השבוע.

בתוך כך, חזר הלילה השוער גיא חיימוב ארצה, לאחר שחתם לעונה אחת במדי א.א.ק לרנקה הקפריסאית.

חיימוב שצפוי להמריא ביום שני חזרה לקפריסין, ישוב הערב לאימוני מכבי תל אביב והוא צפוי להיכלל בסגל הקבוצה למשחק גביע הטוטו נגד בני יהודה, ביום ראשון הקרוב באיצטדיון רמת גן. ראשי לרנקה ביקשו מג'ורדי קרויף שלא לשתף את חיימוב במשחק, בכדי לא לסכנו חלילה בפציעה אחרי שכבר חתם על חוזהו בקפריסין. בשלב זה נראה כי ברק לוי הוא זה שיפתח בין הקורות ביום ראשון, כאשר חיימוב יפתח על הספסל.

כבר במאי דיווחנו: טל בן חיים על הכוונת של מכבי תל אביב

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully