וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה מצטרף, גיא חיימוב חתם בלרנקה

השוער, שעבר את הבדיקות, יושאל לעונה אחת. קרויף: "בטוחים שהוא יהיה חיזוק משמעותי". חיימוב חתם לשנה אחת בלרנקה

זהו, עכשיו זה רשמי: וינסנט אניימה מצטרף למכבי תל אביב אחרי עונה אחת בלבד בליל. השוער הניגרי סיכם עם קבוצתו הצרפתית על השאלתו לעונה אחת ומעברו לקרית שלום. אניימה כבר עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ויחזור לליגה הישראלית בה החל את דרכו לפני חמש שנים. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אנחנו שמחים לצרף לסגל שוער ברמה של וינסנט אניימה, ובטוחים שהוא יהיה חיזוק משמעותי לקבוצה".

ובינתיים, מי ששימש שוערה של הקבוצה בעונה החולפת, גיא חיימוב, המריא לקפריסין וחתם בא.א.ק לרנקה לעונה אחת. אחרי שסיכם עקרונית את תנאיו במועדון אותו מדריך רן בן שמעון, חיימוב קיבל את השחרור הרשמי ממכבי תל אביב והוא יושאל לשנה אחת. כזכור, על מועמדותו של חיימוב ללרנקה פורסם בלעדית בוואלה! ספורט, כמו גם על רצונם של ג'ורדי קרויף והמאמן אוסקר גרסיה להתחזק בשוער זר. מערכת היחסים הקרובה של קרויף עם ראשי קבוצתו לשעבר בקפריסין וכן עם בן שמעון עצמו זירזה את המהלך שאמור להגיע לסיומו בקרוב. חיימוב חתום לשנתיים במכבי תל אביב, כאשר בתום העונה הקרובה הוא ישוב לצהובים.

חיימוב, 26, חזר בקיץ שעבר לקבוצת נעוריו, מכבי תל אביב, ורשם 18 הופעות ליגה ועוד 10 הופעות במסגרת האירופית. השוער מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. א.א.ק לרנקה סיימה אשתקד במקום החמישי בקפריסין ולצד המאמן בן שמעון נמצאים בצוות גם עוזרו איתי מרדכי, מאמן הכושר רון ציבלין והפסיכולוג אלעד אשכנזי.

בתוך כך, במכבי תל אביב ממשיכים להתכונן למשחק גביע הטוטו ביום ראשון הקרוב (20:45) באיצטדיון רמת גן מול בני יהודה. האימון עצמו התקיים ללא שוערים, כאשר חיימוב כאמור המריא לקפריסין וברק לוי חולה. כמו כן, נעדרו מהאימון גם אורי כהן ורפי דהן. במשחק עצמו, אוהדי מכבי תל אביב יישבו בשער 2 כשמחיר הכרטיס יעמוד על 55 שקלים.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully