וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב סיכם עקרונית בא.א.ק לרנקה

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שוער מכבי תל אביב קרוב להצטרף לקבוצה של רן בן שמעון וממתין לאישור מג'ורדי קרויף

שוער מכבי תל אביב גיא חיימוב קרוב מאוד לא.א.ק לרנקה. לוואלה! ספורט נודע כי חיימוב סיכם עקרונית את תנאיו בקבוצה הקפריסאית אותה מאמן רן בן שמעון וכעת שני הצדדים מחכים לשחרור הרשמי ממכבי תל אביב. על פי גורמים בקפריסין, ג'ורדי קרויף צפוי לתת אור ירוק למהלך ברגע שהצהובים יחתימו שוער חדש, ככל הנראה זר. חיימוב שוהה בימים אלו במחנה האימונים של מכבי תל אביב בספרד וממתין להתפתחויות, בעוד א.א.ק לרנקה נמצאת במחנה אימון בפולין.

כזכור, על מועמדותו של חיימוב ללרנקה פורסם בלעדית בוואלה! ספורט, כמו גם על רצונם של קרויף והמאמן אוסקר גרסיה להתחזק בשוער זר. מערכת היחסים הקרובה של קרויף עם ראשי קבוצתו לשעבר בקפריסין וכן עם בן שמעון עצמו צפויה לזרז את המהלך שעשוי להגיע לסיומו כבר בימים הקרובים.

חיימוב, 26, חזר בקיץ שעבר לקבוצת נעוריו, מכבי תל אביב, ורשם 18 הופעות ליגה ועוד 10 הופעות במסגרת האירופית. השוער מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. א.א.ק לרנקה סיימה אשתקד במקום החמישי בקפריסין ולצד המאמן בן שמעון נמצאים בצוות גם עוזרו איתי מרדכי, מאמן הכושר רון ציבלין והפסיכולוג אלעד אשכנזי. בנוסף, גם בלם מכבי חיפה סארי פלאח עשוי להצטרף לסגל, אחרי שבן שמעון ביקש מההנהלה לפנות לחיפה בעניינו.

בנוסף לשוער, קרויף וגרסיה מחפשים זרים בתפקידים נוספים ובמועדון הבהירו כי לא יגיעו שחקנים להיבחן בימים האחרונים של המחנה, אלא הכוונה היא לצרף מועמדים בעלי שם ורזומה שיגיעו ישר למעמד החתימה. הצהובים יקיימו הערב (רביעי) משחק אימון אחרון במחנה מול מורסיה המקומית וישובו לישראל בליל שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully