וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.א.ק לרנקה רוצה את גיא חיימוב

רן בן שמעון ינסה לצרף את שוער מכבי ת"א אותו הדריך בקרית שמונה. אם קרויף יצרף שוער זר, הצהובים לא יעמדו בדרכו

יח"צ - חד פעמי

צפו באימון מכבי תל אביב בספרד באדיבות האתר הרשמי של הקבוצה

מאמן א.א.ק לרנקה רן בן שמעון רוצה לצרף לקבוצתו החדשה את שוער מכבי תל אביב, גיא חיימוב. כזכור, חיימוב שיחק תחת המאמן הישראלי בעירוני קרית שמונה בעונת 2010/11 ורשם 22 הופעות ליגה באותה עונה. למעשה, בן שמעון הוא זה שהעניק לשוער הזדמנות ראשונה בליגת העל אחרי כמה עונות בלאומית. המאמן מעוניין מאוד לחזק את הסגל שלו בשוער ונודע כי האופציה המועדפת עליו היא חיימוב.

ראוי להדגיש כי בן שמעון נמצא בקשרים מצוינים עם המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, שהיה האיש שהמליץ לראשי לרנקה להחתימו. כפי שפורסם בעבר בוואלה! ספורט, קרויף ואוסקר גרסיה שוקלים לצרף לסגל הצהוב שוער זר ואם זה יקרה, לא מן הנמנע שבקבוצה לא יערימו קשיים על שחרורו של חיימוב לקבוצה הקפריסאית.

חיימוב, 26, חזר בקיץ שעבר לקבוצת נעוריו, מכבי תל אביב, ורשם 18 הופעות ליגה ועוד 10 הופעות במסגרת האירופית. השוער, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, שוהה בימים אלה במחנה האימון של הקבוצה בספרד. א.א.ק לרנקה סיימה אשתקד במקום החמישי בקפריסין ולצד המאמן בן שמעון נמצאים בצוות גם עוזרו איתי מרדכי ומאמן הכושר רון ציבלין. לאחרונה נבחן בקבוצה זאב חיימוביץ', אך המאמן החליט לוותר על שירותיו.

בתוך כך, שחקני מכבי תל אביב ערכו אימון בוקר נוסף במסגרת מחנה האימונים בלה מנגה, ספרד. בסיום האימון נערך טורניר משחקונים מרובע בו ניצחה הקבוצה שכללה את השוער חיימוב, גל אלברמן, קרלוס גרסיה, בן בן יאיר, דיא סבע ורפי דהן. לאחר האימון קיבלו השחקנים מספר שעות חופשיות. אורח שהגיע לאימון היה חבר הדרים טים של ברצלונה לשעבר, חוסה מריה באקרו, מאמן לך פוזנאן לשעבר שפגש את חבריו גרסיה וקרויף.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בינתיים הוא עושה חיל בספרד. חיימוב וחברי הקבוצה המנצחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully