וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קרויף וגרסיה עשויים לצרף שוער זר

הצוות המקצועי החדש לא מסתפק בגיא חיימוב וברק לוי ובודק מספר מועמדים לעמדה הזו. פערים גדולים עם טל בן חיים הבלם

הצוות המקצועי החדש של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף ואוסקר גרסיה ממשיך במלאכת בניית הסגל, גם אם על פני השטח הדברים עדין אינם באים לידי ביטוי. מאז צורפו המנהל הספורטיבי ההולנדי והמאמן הספרדי, לא הוחתם עדיין אף שחקן חדש באופן רשמי, אך השניים מנהלים מגעים שוטפים עם סוכנים ברחבי אירופה במטרה לצרף בתקופה הקרובה מספר שחקני חיזוק לסגל הצהובים.

בניגוד לתכנון המקורי להסתפק בצמד השוערים הנוכחי, גיא חיימוב וברק לוי, עשויים גרסיה וקרויף לצרף שוער זר לעמדה הזו, כשבמהלך השבועות האחרונים הם כבר פנו למספר סוכנים באירופה ובדקו אופציות של שוערים זרים שסיימו חוזה ויכולים לבוא בחשבון מבחינת מכבי תל אביב לקראת העונה הקרובה. בשלב זה עדיין לא נפתח משא ומתן ספציפי עם אף שוער זר וייתכן ובסופו של דבר תישאר משבצת אחת של זר פנוייה עד לתחילת האימונים, זאת כדי לאפשר לקרויף וגרסיה לצרף זר אל בין הקורות במקרה ויהיה צורך בכך.

מי שצפוי לחתום בקרוב באופן רשמי על חוזהו הוא הקשר הספרדי גונסאלו גרסיה, שחקנה של א.א.ק לרנקה הקפריסאית שסגר כבר את פרטי חוזהו בקרית שלום, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. לאחרונה הושגה התקדמות משמעותית גם במגעים בין המועדונים על סכום הכסף שיועבר לקבוצה הקפריסאית עבור כרטיסו של גרסיה.

במקביל ממשיכים להתנהל מגעים גם לגבי צירופו של הבלם טל בן חיים, כאשר בשלב זה עדיין קיימים פערים כספיים די גדולים בין הצדדים. שחקן נוסף שממתין לתשובת המועדון הוא הקשר גל אלברמן שמנהל מזה מספר שבועות מגעים להארכת חוזהו בקבוצה, באמצעות סוכנו אבי נמני. בין הצדדים נערכו לאחרונה מספר שיחות אולם למרות התקדמות קלה במגעים, עדיין לא הגיעו הצדדים לסיכום סופי.

גם החלוץ הצעיר גאל מרגוליס, שחקן קבוצת הנוער של המועדון שמיועד להצטרף לסגל הקבוצה הבוגרת טרם חתם רשמית על חוזהו. מרגוליס וראשי המועדון כבר הגיעו לסיכום עקרוני על חוזה לתקופה של בין שלוש לחמש עונות, אולם עדיין לא בוצעה חתימה רשמית בין הצדדים.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully