וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "הדם של פומפי על הידיים של המפרקים"

הבלם פרסם הודעה ותקף את התנהלות המפרק: "הצעתי לוותר על 1.5 מיליון ליש"ט". בירץ': "אחרים עשו הקרבות"

טל בן חיים פרסם היום (שלישי) הודעה רשמית חריפה מטעמו כתגובה להאשמות החוזרות ונשנות של מפרק פורטסמות, שקשר באופן ישיר את המגעים להתרת חוזהו של הבלם עם העתיד הכלכלי של המועדון. המפרק טרבור בירץ' טען לא אחת לאחרונה שאם שפורטסמות תיסגר עד ה-10 באוגוסט אם, בין היתר, לא יימצא פתרון לחוזהו של בן חיים שמשתכר כשני מיליון ליש"ט לעונה. הצדדים מנהלים מגעים מזה תקופה ארוכה, אך בינתיים פתרון לא נראה באופק.

"אחרי שקראתי את הדיווחים התיאטרליים על מצבה של פורטסמות, אני מרגיש שנכון לומר כמה מילים ואתייחס למעמדי במועדון. ב-2009 חתמתי לארבע שנים ומאז, בגלל כישלון המועדון בניהול משאביו בשני מקרים שונים, איבדתי סכום של כשני מיליון ליש"ט... אני רוצה שהמועדון ישרוד ואעשה הכל כדי שהמועדון ההיסטורי הזה ימשיך להתקיים, אבל אתם צריכים להבין את העמדה של שחקנים מקצוענים.

"מאז פברואר 2012, כשמונו המפרקים, שמענו שסביר שהמועדון יפשוט רגל. הגישה הזו פגעה ברוח הקבוצתית וגרמה לסגל שכולם ציפו ממנו להישאר בצ'מפיונשיפ, לרדת ליגה. בנוסף, הדיבורים על פשיטת רגל רק פגעו בהתעניינות אפשרית של משקיעים לקנות את המועדון.

"אני יכול לגלות שרק לאחרונה המפרקים החליטו לדבר עם השחקנים על מעמדם. רוב המגעים נוהלו דרך התקשורת. כשהם דיברו איתנו ישירות דרך המנג'ר, רוב השחקנים פעלו במהרה לעשות מה שטוב עבור המועדון ועבור עצמם. לגביי, הוגשה לי הצעה לאחרונה. הצעתי לוותר על 1.5 מיליון ליש"ט משכרי הנוכחי ועכשיו אומרים לי שזה לא מספיק. האמת היא שהפערים בינינו עומדים על 300 אלף ליש"ט ואנחנו עדיין מדברים. אם הם רוצים לגרום למועדון לפשוט רגל תוך שהם לוקחים שכר עצום, אני יכול להגיד שהדם של פורטסמות על הידיים שלהם", לשון ההצהרה של בן חיים.

המפרק בירץ' הגיב: "מאכזב שבן חיים החליט על מתקפה אישית, אבל אולי זה מובן כשלוקחים בחשבון מי מייעץ לו... אני מבין שאף אחד, בין אם הוא שחקן או אחד הנושים, לא רוצה להפסיד כסף. בן חיים לא לבד. הרבה מחבריו היו באותו מצב וביצעו הקרבות גדולות כדי להראות שהמועדון חשוב מהיחיד. גם נושים אחרים אמרו לי שהם מוכנים לספוג פגיעה כלכלית כדי שהמועדון ישרוד. עובדי מועדון איבדו את המשרה שלהם או נאלצו לקצץ. אם כולנו נזכור את זה ביומיים הקרובים, יש תקווה שהמועדון ישרוד".

כזכור, ההתנצחות בין בן חיים ובירץ' נמשכת כבר תקופה ארוכה על רקע עתידה המעורפל של פורטסמות. אוהדי פומפי סימנו את הבלם הישראלי כאשם העיקרי במצב ובשבת, במהלך משחק ידידות מול בולטון (0:3), שרקו לו בוז עם כל נגיעה בכדור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully