וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החומר ממנו עשויות אגדות

מדור הקליפים נפרד מאוסקר פיסטוריוס המרגש, מביא את סיפורה המיוחד של הולי מנגולד ומחזיק אצבעות לסאלי פירסון הנפלאה. וגם: מה הקשר של מקים פייסבוק לאולימפיאדה?

אוסקר פיסטוריוס אמנם לא העפיל אמש (שני) לגמר ריצת ה-400 מטר, אבל בשבילנו, ובשביל מאות מיליונים אחרים ברחבי העולם, הוא בכל זאת אחד המנצחים הגדולים ביותר של האולימפיאדה הזאת:

הנה פרסומת נפלאה שהספורטאי מעורר ההשראה הזה היה שותף לה, לפני ארבע שנים בדיוק:

ואם בספורטאים מעוררי השראה עסקינן, באתר Funny Or Die לקחו את הקטע הזה צעד קדימה, עם המערכון המשעשע הזה:

הולי מנגולד האמריקאית אמנם סיימה במקום העשירי בלבד בגמר הרמת משקולות לנשים (75 ק"ג+), אבל גם זה לא ימנע מאיתנו להראות לכם את סיפור חייה המעניין:

היום בערב תנסה סאלי פירסון האוסטרלית להעפיל לגמר 100 מטר משוכות לנשים, ולשפר במקום אחד את ההישג הגדול שלה מבייג'ינג 2008, אז זכתה במדליית כסף. שימו לב לראיון המופלא הזה, שניות אחרי המדליה האולימפית ההיסטורית של הספורטאית הנהדרת הזאת:

גם מוקדמות הקפיצה המשולשת לגברים ייצאו היום לדרך, ומי שמחפש סיפור פיקנטי לעקוב אחריו, מוטב שיתחיל להכיר את השם סמיר ליין. מדובר בשותף של מארק צוקרברג בקולג', והמשתמש ה-16 שנרשם לפייסבוק:

ישראל כולה תהיה מרותקת אחר הצהריים לשיוט המדליות של לי קורזיץ, אך גם בבלגיה מתייחסים לענף מאוד ברצינות. כך נשמעו החבר'ה הבלגים אחרי הישג עוד הישג גדול למדינה שלהם, ודווקא באחת מרשתות הטלוויזיה הכי מעונבות בתבל - ה-BBC:

ונסיים עם הקטע המשעשע הבא, של מאמן התעמלות אמריקאי צופה באחד מספורטאיו על סוס הקפיצות, ולא יכול לעצור את עצמו:

למדורים קודמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully