וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבאי: "ליגת האלופות זה חלום, אבל סופו של כל חלום להתגשם"

תהל אלון

2.8.2012 / 7:55

מגן קרית שמונה מפנטז על שלב הבתים אחרי ה-0:4 על נפטצ'י באקו. דויד סולארי יעבור בדיקת MRI: "קשה לי לדרוך על הרגל"

אדריאן הרבשטיין

צפו במסיבת העיתונאים של קרית שמונה לאחר המשחק
צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

"מי שמאמין לא מפחד" שרו אמש אוהדי קריית שמונה ביציעי קרית אליעזר וביטאו במשפט הזה יותר מכל את התחושות של שחקני האלופה הישראלית. קרית שמונה השיגה 0:4 ענק על נפטצ'י באקו, בצעד שהבטיח באופן כמעט סופי את העפלתה של הקבוצה לשלב הבתים של הליגה האירופית, זאת בהנחה שהיא תודח מפלייאוף ליגת האלופות.

אמש הייתה רק קבוצה אחת על המגרש ומרב המחמאות מגיעות לשחקנים הכחולים, שמשבוע לשבוע ממשיכים להוכיח לכולם שקרית שמונה קורצה מחומר אחר. מי שחשש שהאלופה הצנועה לא תייצג בכבוד את המדינה, יכול להסיר דאגה מליבו. בינתיים הקבוצה של איזי שירצקי מצליחה להדהים את כולם בהופעותיה ההיסטוריות. למרות שאצל האלופה ממשיכים להתעקש ששום דבר עדיין לא גמור, הסיכוי שלה לא להעפיל לשלב הבא הוא אפסי.

בתחילת המשחק נאלץ גילי לנדאו לערוך חילוף כפוי (שאגב התברר כמוצלח מאד שכן רביד גזל היה מהטובים על המגרש), לאחר פציעה של דויד סולארי שסובב את הברך. בקבוצה עדיין לא הצליחו לאמוד את מידת חומרת הפציעה והשחקן יעבור היום מספר בדיקות וביניהן MRI בבית החולים רמב"ם בחיפה שיקבעו את רמת הפציעה. אמש התקשה סולארי לדרוך על הרגל ובצוות המקצועי של הקבוצה חוששים כי הוא ייאלץ להיעדר לזמן ממושך אך מקווים כי תוצאות הבדיקות יהיו אופטימיות יותר.

היום תקיים הקבוצה אימון רק לשחקנים המחליפים ולאלו שלא נטלו חלק במשחק, וביום שישי ישובו כולם לאימונים לקראת משחק גביע הטוטו של הקבוצה מול בני סכנין בשבת. כזכור, שירצקי הבטיח לשחקנים מענק של 10,000 יורו אם יעלו שלב ועל פי התוצאה נראה כי הכחולים אכן יזכו לקבל את המענק.

בדש: "זה אולי המשחק הכי גדול של קרית שמונה"

המגן אלעד גבאי התייחס לניצחון המדהים של קבוצתו: "כמה שזה קלישאתי לומר את זה, שום דבר עוד לא נגמר ואנחנו לא נוסעים לטיול. נפטצ'י ידועה כקבוצה ביתית. נכון שיש לנו מקדמה אדירה מהתוצאה בארץ אבל הכדורגל נזיל ונצטרך לבוא מרוכזים למשימה ולעבור את המשחק שם בהצלחה".

על ארבעת השערים שהבקיעו חבריו לקבוצה אמר המגן: "זאת תוצאה מדהימה, לא ציפינו שזה ייגמר ככה, יש לנו חלוצים מצוינים ובנוסף הצוות המקצועי הכין אותנו בצורה הכי טובה שאפשר למשחק. אני שמח שאתמול הצלחנו לנצל את מרבית המצבים שהגענו אליהם".

על השאלה האם הוא כבר חולם על ליגת האלופות ענה גבאי: "ברור שיש את החלום הזה, כרגע זאת פנטזיה רחוקה ורק בגדר חלום אבל סופו של כל חלום להתגשם". גבאי, שהתבקש להתייחס ליכולת האישית המצוינת שלו שמביאה עימה מספר הצעות מהארץ ומחו"ל אמר: "אני משתדל לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ולתת הכל למען הקבוצה. מה שמעבר לזה לא בידיים שלי, בינתיים טוב לי במקום שאני נמצא בו ושרק ימשיך ככה".

גם דויד סולארי שעוד הספיק ליטול חלק במשחק לפני הפציעה התייחס אף הוא לניצחון המרשים: "זה עוד לא נגמר, היה לנו משחק מצוין אבל צריך לתת ולהמשיך עוד במשחק הבא, אסור לנו לבוא במחשבה שכבר עלינו שלב".

על הפציעה בברך אמר החלוץ: "כרגע אני עדיין לא יודע מהי חומרת הפציעה, קשה לי לדרוך על הרגל אבל אנחנו נהיה חכמים רק בהמשך היום לאחר כל הבדיקות שאערוך".

החלוץ ברק בדש שהבקיע את השער הראשון הסכים עם חבריו: "אנחנו מגיעים לגומלין בעמדה פנטסטית, מבחינת תוצאה זה משחק ענק, אולי הכי גדול של קרית שמונה מבחינת התוצאה. במפעל אירופי לנצח 0:4 זה מדהים, לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה. אולי תרימו גבה אבל בכל זאת זה עדיין לא נגמר, עד שהשופט לא ישרוק בגומלין לא נעלה שלב באופן רשמי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully