וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: מהן האופציות לשלב הבא?

1.8.2012 / 21:58

האלופה הבטיחה כמעט בוודאות מקום בפלייאוף מוקדמות האלופות. בין האפשרויות: באזל, סלטיק, אנדרלכט ודינמו זאגרב

עירוני קרית שמונה הבטיחה כמעט בוודאות את ההעפלה לשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. בכל מקרה, הקבוצה של גילי לנדאו לא תהיה מדורגת, אבל בעצם ההעפלה היא הבטיחה מענק של 2.1 מיליון יורו (בתוספת 260 אלף יורו מענק עלייה לכל אחד מהשלבים ששוחקו עד כה). אם הקריה תודח בפלייאוף האלופות, היא תשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית (ותבטיח הכנסות של לפחות עוד מיליון יורו). שלב הבתים בליגת האלופות יהיה שווה לאיזי שרצקי 7.2 מיליון יורו לפני מענקי נקודות וחלוקה יחסית בהכנסות מאופ"א.

עם תום משחקי הסיבוב המוקדם השלישי בשבוע הבא, ישארו לקריה חמש יריבות אפשריות, שהן יהיו חמש האלופות עם הדירוג הגבוה ביותר. מי שככל הנראה תהיה שם היא אלופת שוויץ, פ.צ באזל, שבעונה שעברה הדהימה את מנצ'סטר יונייטד בשלב הבתים של המפעל. באזל ניצחה 0:1 בחוץ את מולדה במשחק הראשון והיא קרובה להעפלה לפלייאוף.

יריבה נוספת שתחכה לקריה היא אלופת בלגיה, אנדרלכט, קבוצה עתירת משאבים וניסיון אירופי. אנדרלכט המעוטרת לא אמורה להתקשות מול האלופה הליטאית אקרנאס במפגש הכפול. הקבוצה עם הדירוג השלישי בטיבו היא סלטיק של בירם כיאל שצריכה לעבור במפגש כפול את ה.י.ק הלסינקי מפינלנד.

שתי המדורגות הבאות נראות על הנייר נוחות יותר. הראשונה היא אלופת קרואטיה, דינמו זאגרב, שאשתקד רשמה הופעה מבזה בשלב הבתים. הקרואטים ניצחו 0:1 בחוץ את שריף ממולדובה ונראים בדרך הנכונה לפלייאוף. גם באטה בוריסוב מבלארוס תהיה מדורגת אם תעפיל, אלא שהיא סיימה רק ב-1:1 את המשחק הביתי מול דברצן ההונגרית.

אם באטה או אחת המדורגות האחרות תודחנה, הקבוצות שיתקדמו להיות מדורגות בסדר הזה הן: קלוז' הרומנית (אם תעבור את ליברץ), פרטיזן בלגרד (אם תעבור את א.א.ל לימסול) והלסינגבורג השבדית (שצריכה לעבור את שלאסק וורוצלאב). ראוי להדגיש כי בכל סיטואציה של הדחת מדורגות, קרית שמונה לא תוכל להגיע למצב שהיא מדורגת בשלב הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully