וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' ליגת האלופות: קרית שמונה הביסה 0:4 את נפטצ'י

האלופה ממשיכה את החלום האירופי ודרסה את יריבתה. בדש (41 בפנדל), אבוחצירא (52) וחרסיסיץ' (69 ו-76) כבשו

עירוני קרית שמונה ממשיכה להתקרב בצעדי ענק לליגת האלופות. הקבוצה הצנועה מהצפון, בקמפיין היסטורי במוקדמות המפעל המרכזי של היבשת, הציגה יכולת ראויה להערכה והביסה 0:4 את נפטצ'י באקו האזרית בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. ברק בדש (41 בפנדל), שמעון אבוחצירא (52) ובריאן חרסיסיץ' (69 ו-76) יצרו יתרון מבטיח לקראת הגומלין באזרבייג'אן, ואם לא יקרה משהו באמת בלתי צפוי בשבוע הבא, קרית שמונה תוכל להתכונן לפלייאוף שלפני שלב הבתים, אשר מבטיח גם במקרה של הפסד נפילה לבתים בליגה האירופית. לכל מי שחשש, האלופה הישראלית עושה הרבה כבוד לכדורגל שלנו. עם הביטחון, הניסיון שנצבר וגם לאסלו לנצ'ה שהצטרף וערך בכורה, יש סיבות לחלום.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים שער. אדריאן הרבשטיין
קונצרט בקרית אליעזר. שחקני קרית שמונה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

כבר בפתיחה התברר איזה שירות נהדר עשתה ההגרלה לקרית שמונה. נפטצ'י הציגה הגנה פרוצה וכלל לא הצליחה לפתח משחק התקפי, בעוד האלופה הישראלית השתלטה במהירות על העניינים במרכז השדה וחזרה על מסכת החמצות בדומה לצמד המשחקים מול ז'ילינה. היריבה הפעם הציגה יכולת אפילו חלשה יותר מהאלופה הסלובקית עליה דילגה קרית שמונה בשלב הקודם, וכך בדקה ה-41, דווקא לאחר יציאתו בגלל פציעה של דויד סולארי הפעלתן, הצליחה המארחת לעלות ליתרון. המחליף רביד גזל ביצע דאבל פס עם אלעד גבאי, שספק הוכשל ברחבה על ידי איגור מיטרסקי, ספק זרק את עצמו. אקס בית"ר ירושלים סידר פנדל לקרית שמונה, ובדש ניצל את הזדמנות הפז ודייק מהנקודה הלבנה.

גילי לנדאו דחף את שחקניו בהפסקה לעלות במטרה להגדיל את היתרון, והבחורים בלבן-כחול הקשיבו לו. גזל המצוין, שמאז שנכנס מצא פעם אחר פעם את חבריו בהתקפה ושינה את המשחק, זיהה את התנועה של אבוחצירא ושלח לעברו כדור מדוד. החלוץ לא התבלבל מול השוער ראוף מחדייב והקשית מעליו פנימה בדקה ה-52. נפטצ'י ניסתה להגיב, אבל קרית שמונה הייתה גדולה עליה. בדקה ה-69 שוב גזל היה מעורב בתהליך ההכנה, כשקרן שלו נמשכה עם החמצה של אבוחצירא וריבאונד מוצלח של חרסיסיץ', שהרעיד את הרשת והקפיץ את האוהדים. המקרה חזר עצמו בדיוק באותה צורה שבע דקות לאחר מכן, ושוב חרסיסיץ' היה שם כדי להרשית מקרוב. 0:4 אדיר לקרית שמונה, שכבר יכולה לחשוב על אנדרלכט, באזל, פרטיזן בלגרד וסלטיק. אחת מהן יכולה להיות המכשול האחרון בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות.

אוהדי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מתחילים לפנטז על השמות הגדולים. אוהדי קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

מחצית ראשונה

דקה 1: קרית שמונה החלה בהסתערות, אבוחצירא בעט שטוח מ-18 מטרים לידיו של השוער.

דקה 4: סולארי ירה כדור חופשי מ-35 מטרים, אך החטיא בשני מטרים את המסגרת.

דקה 5: ווביי הכניס כדור עומק מצוין לאימאמברדייב, שבסיבוב בעט ברגל ימין גבוה מעל השער.

דקה 13:כדור חופשי של סולארי נהדף על ידי השוער ובעקבותיו נוצרה ערבוביה ברחבה. הכדור בסופו של דבר הגיע מצדק לאבוחצירא, שכבר הכניע את השוער אבל ראה את מיטרסקי מרחיק מהקו. קרית שמונה מתקרבת לשער.

דקה 20: סולארי סובב את הברך ולא הצליח להתאושש. גזל נכנס במקומו.

דקה 26: התקפה טובה של קרית שמונה הסתיימה עם בעיטה של בדש מ-10 מטרים. הכדור נבלם אצל מיטרסקי וספג קיפץ לעבר ידו. השופט, בצדק, לא הורה על פנדל.

דקה 34: מאטוביץ' הגיח מצד שמאל ומצא עצמו בתוך הרחבה, אך במקום למסור לבדש עבר שחקן ובעט כדור מזווית קשה שנעצר אצל השוער.

דקה 36: גזל הגביה מצד ימין, אבוחצירא נגח מ-11 מטרים מעל השער.

דקה 37: נפטצ'י יצאה למתפרצת, ווביי קיבל כדור בצד שמאל ובעט חזק לרשת החיצונית.

דקה 41: גול! גבאי המצוין ביצע דאבל פס עם גזל ונתקל ברגלו של מיטרסקי כשנכנס לרחבה. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ובדש גלגל את הפנדל בקלות לפינה הימנית ורץ לחגוג. 0:1 מוצדק לעירוני קרית שמונה.

מחצית שנייה

דקה 52: גול! גזל שלח כדור עומק נפלא לעבר אבוחצירא, שניצל יציאה רעה של השוער האזרי והקשית מעליו פנימה מ-14 מטרים. 0:2 לעירוני קרית שמונה שיכולה להגדיל את יתרונה עוד יותר.

דקה 55: פלאביניו בעט מחוץ לרחבה, עמוס לא זז ולמזלו הכדור חמק החוצה.

דקה 66: נפטצ'י מחפשת את שער החוץ, אבל עמוס היה מוכן לבעיטה מזווית אלכסונית של פלאביניו והדף טוב.

דקה 69: גול! גזל הגביה קרן מצד שמאל, השוער מחדייב יצא גרוע, הכדור של אבוחצירא הורחק מהקו, אבל חרסיסיץ' ירה פנימה מקרוב בין כל השחקנים. 0:3 גדול לעירוני קרית שמונה.

דקה 76: גול! הסיפור חזר על עצמו. קרן של גזל מצד שמאל, יציאה רעה של השוער, הפעם נגיחה אחת של צדק וחרסיסיץ' שוב היה במקום כדי לשים את הרגל ולשלוח פנימה. 0:4 מוחץ לקרית שמונה, שכבר יכולה להתכונן לפלייאוף.

דקה 79: המחליף לנצ'ה נשלח בדקות הבכורה שלו לרחבה עם הזדמנות לכבוש, אך בעט החוצה תוך כדי לחץ.

דקה 86: קרית שמונה הסתבכה עם ערבוביה ברחבה, אבל למזלה נפטצ'י לא ניצלה זאת והכדור הורחק.

דקה 88: עאבד ירה ממרחק, הכדור חלף מעל המשקוף.

דקה 90+2: עמוס התעופף נהדר והדף בעיטה של סדיגוב מ-16 מטרים.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דרקו טאסבסקי (אחמד עאבד, 66), אדריאן רוצ'ט, דויד סולארי (נפצע - רביד גזל, 20), שמעון אבוחצירא, ברק בדש (לאסלו לנצ'ה, 77).

הרכב נפטצ'י באקו: ראוף מחדייב, ראיל מליקוב, איגור מיטרסקי, ברונו ברטוצ'י, אלבין יונסזאדה, רשאד סדיגוב, אריק ראמוס, יאביד אימאמברדייב (מירחוסיין סיידוב, 58), ג'וליוס וובי, ניקולאס קנאלס, פלאביניו (אראז עבדולאייב, 80).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully