וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו: "תוצאה מעולה, אך לא נברך על המוגמר"

תהל אלון

1.8.2012 / 21:30

קרית שמונה חגגה את הניצחון המשכנע על נפטצ'י, המאמן ניסה להרגיע: "חייבים לייצר המשכיות, יש לקבוצה הזו לאן להתקדם"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

החלום האירופי של עירוני קרית שמונה נמשך, ובגדול. האלופה הישראלית הביסה הערב (רביעי) 0:4 את נפטצ'י באקו האזרית בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, והבטיחה כמעט בוודאות את מקומה בשלב הפלייאוף, רגע לפני שלב הבתים של הצ'מפיונס ליג. ברק בדש (41 בפנדל), שמעון אבוחצירא (52) ובריאן חרסיסיץ' (69 ו-76) כבשו לזכות קרית שמונה, שאם לא תושפל בצורה מוזרה בשבוע הבא באזרבייג'אן, תבטיח לכל הפחות את מקומה בשלב הבתים של הליגה האירופית (במקרה של הדחה בפלייאוף האלופות).

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
חגיגה גדולה הלילה. שחקני קרית שמונה צוהלים/אדריאן הרבשטיין

לנדאו: "רן עשה עבודת קודש, באתי עם פילוסופיה דומה"

"עד שזה לא נגמר, זה לא נגמר", ביקש המאמן גילי לנדאו להרגיע לאחר הניצחון המרשים. "זו בהחלט תוצאה מעולה למשחק הבא, אבל אם אנחנו רוצים להיות קבוצה בוגרת אנחנו חייבים ליצור המשכיות ולהשתפר. אם נשחק טוב וחכם בשבוע הבא ולא נמהר, זה יהיה נהדר. עוד לא נברך על המוגמר.

"המשחק היה מאוד קשה. הם באו ערוכים, למדו אותנו טוב ובהרבה חלקים לא שיחקנו טוב. תכנית המשחק שלנו לא צלחה בהתחלה. לאחר מכן, אמרתי להם שאנחנו קבוצה שצריכה לדעת למצוא פתרונות והם גילו בגרות ומצאו פתרונות. שאפו לבחורים. לאורך כל דקות המשחק התנוסס באותיות של קידוש לבנה: עבודת צוות, זה הסמל המסחרי שלנו. באנו צנועים, לקבוצה הזאת יש לאן להתקדם ולהתפתח".

על הנעליים של רן בן שמעון אליהן נכנס, אמר לנדאו: "רן עשה כאן עבודת קודש, אף אחד לא יכול לקחת את זה. אני בא עם פילוסופיה לא כזאת שונה. התעקשתי לשמור על הסגל הקיים, לא להשתגע, לא להביא הרבה שחקנים. קבוצה שמתיימרת להיות קבוצה על רמה צריכה בני אדם על רמה, ויש כאן בני אדם על הכיפאק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

חסארמה: "זו תוצאה ענקית, תמיד האמנו"

שמעון אבוחצירא, כובש השער השני, אמר בסיום: "לא חלמתי על זה, אבל אמרנו במסיבת עיתונאים שצריך לנצל את המצבים. אנחנו הולכים למשחק חוץ קשה מאוד. יש לנו הגנה מצוינת, כולם יודעים את זה, ואני שמח שכל ההזדמנויות שלנו באו לידי ביטוי היום. ממחר נתחיל לחשוב על הגומלין, אי אפשר לנוח על זרי הדפנה. אין ספק שהניצחון הזה נותן לנו פוש אדיר וביטחון גדול, אבל חשוב לחשוב איך אנחנו מגיעים לשם ולא סופגים ומסתבכים. לא צריך לחלום יותר מדי רחוק. היום נהנה מזה, מחרתיים כבר נשכח את הכל ונתעסק במשחק הבא".

הקפטן הוותיק סלאח חסארמה סיכם: "האמנו? תמיד יש בנו אמונה. זו תוצאה ענקית מול קבוצה עם תקציב פי שלוש מאיתנו, ומגיע כל הכבוד לבחורים".

הבעלים איזי שרצקי שמר על פאסון: "יש כאן קבוצה טובה, חבר'ה טובים. היריבה היתה פחות טובה וניצלנו את זה, ועכשיו צריך לנסות לנצח גם בחוץ. אני מקווה מאוד שנמשיך ככה ונשתדל להמשיך להיות צנועים, לעבוד קשה ולנצח. ברור שיש לשחקנים בונוסים אם נגיע לשלב הבתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully