וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'מונט גורדון מתקרב למכבי תל אביב

17.7.2012 / 13:59

התקשורת הרוסית טוענת בעקשנות שהמגעים בין הצדדים עלו מדרגה. גורדון, 25, 1.93 מ', שיחק בשנתיים האחרונות בצסק"א

על פי דיווחים בתקשורת הרוסית, הגארד האמריקאי ג'מונט גורדון, 25, 1.93 מטר, שעל מועמדותו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט, מתקרב למכבי תל אביב. בדיווחים נכתב שעדיין אין סיכום בין הצדדים, אבל שעל פי גורמים המקורבים לשחקן, לאחרונה נרשמה התקרבות משמעותית. מכבי הגישה לשחקן הצעה כבר לפני כמה שבועות.

גורדון, יליד נאשוויל, טנסי, החל את הקריירה כשחקן במכללת מיסיסיפי סטייט. הגארד סיים שלוש שנים מלאות במכללה, כשכבר בעונתו הראשונה כפרשמן הוביל את הקבוצה בנקודות ובאסיסטים. בעונתו האחרונה במכללה העמיד ממוצעים מרשימים של 17.2 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו- 4.9 אסיסטים.

לאחר שלא נבחר בדראפט, החל את הקריירה שלו ביבשת הישנה. גורדון הגיע לראשונה לפורטיטודו בולוניה, בה קלע 11.3 נקודות והוריד 4.7 ריבאונדים בממוצע בליגה האיטלקית. את העונה בה פרץ לתודעה ביורוליג, העביר בציבונה זאגרב הקרואטית, במהלכה העמיד ממוצעים של 13.9 נקודות, 4.9 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים.

בשנתיים האחרונות שיחק בצסק"א מוסקבה, כשבעונה הראשונה שם היה שחקן מרכזי, אולם ספג יחד עם הקבוצה מכה בדמות הדחה מהיורוליג כבר בשלב הבתים. אשתקד, עם הגעתו של הרכז מילוש תאודוסיץ' הסרבי והשיפור במעמדו של הגארד הרוסי אלכסיי שבד, הפך גורדון לשחקן ספסל. ממוצעיו בעונה החולפת עמדו על 6.7 נקודות ו-2 אסיסטים ביורוליג.

בתוך כך, ראשי הקבוצה הנמצאים בלאס וגאס ממשיכים לעקוב אחרי הילטון ארמסטרונג. השחקן (בן 28, 2.08 מ'), מנסה להגיע ל-NBA ומופיע בליגת הקיץ במדי לוס אנג'לס לייקרס. בעונה שעברה הוא שיחק בוילרבאן הצרפתית, לצד דיז'ון תומפסון, אקס הפועל ירושלים ורשם 11.1 נקודות ו-7.4 ריבאונדים למשחק. ארמסטרונג נבחר במקופ ה-12 של דראפט 2006 ובעברו שיחק ארבע עונות בניו אורלינס ושנה נוספת בוושינגטון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המו"מ עם דורון פרקינס נמשך וגם שחקן מכבי ראשון לציון בעונה החולפת דרווין קיצ'ן, עדיין בתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully