וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "לא מבין מאיפה מגיעות הידיעות הללו"

16.7.2012 / 21:03

סנטר מכבי תל אביב הכחיש את הדיווחים על כוונתו להצטרף לרשימת העוזבים: "הרבה שחקנים רוצים לשחק במכבי"

לא מעט דיווחים צצו בימים האחרונים באירופה על קבוצות המעוניינות בשון ג'יימס. דיוויד ובלאט כבר הבהיר לפני מספר ימים בראיון לוואלה! ספורט שהסנטר ימשיך במכבי תל אביב, כשגם השחקן עצמו חיזק היום את דבריו של המאמן והבהיר בראיון לאתר "יורוהופס" כי אין בכוונתו לעזוב: "אשתי לא רוצה לעזוב את תל אביב. זוהי העיר שבה היא רוצה להיות.

על הדיווחים לגבי הצטרפותו ל-ולנסיה הוסיף האמריקאי: "אני נשבע, ראיתי את הידיעות האלה ולא הבנתי מאיפה הן מגיעות. שוחחתי עם אשתי, היא גם קראה אותן ולא הבינה מה קורה. אין לי מושג על מה הם מדברים, שאלתי את הסוכן שלי וגם הוא לא מבין".

כאשר נשאל לגבי העובדה כי רק ארבעה שחקנים בעלי חוזה ימשיכו גם בעונה הבאה בסגל של הקבוצה, ענה ג'יימס: "הרבה שחקנים רוצים לשחק במכבי, אלו שיתאימו למערכת מבחינת האישיות והמקצועיות הם אלו שמכבי תביא. הלחץ הכי גדול מגיע מעצמך. לכן אתה צריך פשוט להופיע ולשחק את המשחק שלך ודברים יסתדרו בעצמם".

ג'ייימס אף התייחס להשתתפות בארבע מסגרות בעונה שעברה : "זו היתה שנה קשה, אם לוקחים בחשבון את כל המשחקים ששיחקנו, אבל היתה לנו שנה מוצלחת וצברנו ניסיון. ביורוליג, המטרה שלנו היתה להעפיל לפיינל פור, היינו קרובים לכך אך פספסנו את זה. להיות קרובים כל כך גורם לך לדעת לאן אתה רוצה להגיע".

בתוך כך, לוואלה! ספורט נודע כי ראשי מכבי תל אביב, הנמצאים בלאס ווגאס, עוקבים אחרי הילטון ארמסטרונג, אך יש לציין כי כרגע השחקן אינו מועמד עיקרי לקבוצה. ארמסטרונג מנסה להגיע ל-NBA ומשחק בליגת הקיץ במדי הלוס א'נג'לס לייקרס. השחקן, פורוורד בן 28 (2.08 מ'), שיחק בעונה שעברה בווילבראן הצרפתית, שם שיתף פעולה עם דיז'ון תופסון. השחקן נבחר בדראפט 2006 במקום ה- 12 ושיחק ארבע עונות במדי ניו אולינס ועונה נוספת במדי וושינגטון. במדי ווילבראן הציג השחקן ממוצעים של 11.1 נקודות ו- 7.4 ריבאונדים.

הלילה: ליאור אליהו וסילבן לנדסברג פותחים את ליגת הקיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully