וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו פותח את ליגת הקיץ בלאס וגאס

הישראלי ינסה להרשים את ראשי מינסוטה החל מהלילה (בין שני לשלישי, 5:00) מול הקליפרס. גם לנדסברג ישחק עם הוולבס

ליאור אליהו מגיע לרגע האמת. הפורוורד הישראלי יפתח הלילה (בין שני לשלישי, 5:00) מול לוס אנג'לס קליפרס את ליגת הקיץ בלאס וגאס במדי מינסוטה, אשר את ראשיה הוא ינסה להרשים במטרה לזכות במקומו בקבוצה ולהפוך לישראלי השני ב-NBA אחרי עומרי כספי.

כזכור, זכויותיו של אליהו הועברו לטימברוולבס לפני כשלושה שבועות מיוסטון במסגרת טרייד. השחקן נבחר במקום ה-44, בסיבוב השני של דראפט 2006, על ידי אורלנדו, ששלחה אותו מיד לרוקטס. מלבד אליהו, גם סילבן לנדסברג, שסיכם במדי מכבי תל אביב ויצטרף אליה במידה ולא ישחק ב-NBA בעונה הקרובה, נמצא בסגל של מינסוטה.

כאמור, הזאבים יפגשו הלילה את הקליפרס וכבר מחר בלילה מצפה להם משחק נוסף, הפעם מול שארלוט (5:30). בהמשך תפגוש הקבוצה את קליבלנד (בין חמישי לשישי, 3:00), קבוצה של שחקנים מליגת הפיתוח (בין שבת לראשון, 3:00) ולבסוף את ממפיס (בין ראשון לשני, 3:00). בסיום השבוע העמוס הזה, ידעו אליהו ולנדסברג, כמו שחקנים רבים נוספים, לאן מועדות פניהם בעונה הבאה.

לא רק אליהו ולנדסברג יבחנו בימים הקרובים. פרנק רובינסון, ששיחק בעונה החולפת במ.כ. הבקעה, לא זכה עד כה ליותר מדי דקות בשני המשחקים הראשונים של גולדן סטייט וינסה להרשים יותר בהמשך. בדנבר אפשר למצוא את דרווין קיצ'ן ששיחק בראשון לציון וג'וש קארטר, שחקן מכבי אשדוד. השניים נתנו משחק אחד טוב ומשחק אחד חלש יותר עד כה וגם הם מחפשים את מקומם בליגה הטובה בעולם.

למעוניינים, אתר ה-NBA מציע את שידור המשחקים תמורת חמישה דולרים בלבד

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully