וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מתחזקת מועמדותו של מורן רוט

2.7.2012 / 11:10

חוסר הוודאות סביב יוגב אוחיון מקרב את הגעתו של רכז הפועל חולון, שתדרוש פיצוי כספי. בנוסף: גם אלכס טיוס בורח למכבי?

במכבי תל אביב ממשיכים בניסיונות להשלים את הסגל לעונה הבאה, וגורם בקבוצה אמר היום (שני) לוואלה! ספורט שמורן רוט הוא המועמד העיקרי להצטרף: "אם יוגב אוחיון לא ימשיך, זה ישפר משמעותית את הסיכוי שרוט יסכם בקרוב". רוט, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. מוערך מאוד על ידי גורמים רבים בקבוצה, אך יש לציין שהוא חתוום לעונה נוספת בהפועל חולון, שצפויה לדרוש פיצוי כספי על מנת להתיר את חוזהו.

במקביל, בקבוצה בודקים את מועמדותם של ג'אמונט גורדון, דרווין קיצ'ן ודורון פרקינס, כשגם עם בו מקאלב נערכו גישושים, אולם המחיר אותו דרש סוכנו של השחקן היה גבוה מדי עבור הצהובים. מכבי תל אביב צירפה עד כה בקיץ את הסנטר גיורגי שרמדיני והגארד ריקי היקמן. לעומתם, עזבו את הקבוצה ריצ'רד הנדריקס, סופוקליס שחורציאניטיס, קית לנגפורד, דייויד בלו וככל הנראה גם יוגב אוחיון. טל בורשטיין עשוי להודיע על פרישה מכדורסל בעוד ליאור אליהו מתוכנן לצאת לאימונים במחנה הקיץ של מינסוטה טימברוולבס.

רוט (29, 1.83 מ') הוא אחד מסיפורי הסינדרלה הגדולים של הכדורסל הישראלי בשנים האחרונות, לאחר שהחל את הקריירה בהפועל בארי, ומשם עבר במכבי אשדוד, אליצור רמלה, רמת השרון, מכבי ראשון לציון, גליל עליון, עירוני רמת גן, הפועל ירושלים ועירוני אשקלון. בארון של רוט נמצאת כמובן אותה אליפות היסטורית עם חולון ב-2008, כאשר העונה הוא העמיד ממוצעים מרשימים של 12 נקודות ו-8.1 אסיסטים למשחק.

* דיווחים בספרד טוענים כי אלכס טיוס, שחקן מכבי אשדוד שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב לאחר שקיבל אזרחות ישראלית, נמצא במשא ומתן עם מורסיה הספרדית.

לנגפורד בראיון פרידה: "במקרה כולם עוזבים עכשיו"

מה הוביל למתיחות החדשה בין דיוויד בלאט להנהלה?

כל ההתפתחויות בפרשת העזיבה של יוגב אוחיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully