וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדים להחליף את אוחיון: גל מקל ומורן רוט

אם רכז מכבי ת"א אכן יעזוב, שחקני בנטון והפועל חולון עשויים לבוא על חשבונו. הצהובים הגבירו את המגעים עם מאריץ' ו-וויוקאס, מחלוקת בין ההנהלה לבלאט על יאסיקביצ'יוס

מכבי תל אביב מתחילה לחשוב על היום שאחרי עזיבתו של יוגב אוחיון, וכבר בוחנת מועמדים אפשריים להחליפו. אם אכן יעזוב, עולה מועמדותם של מורן רוט, שחקנה של הפועל חולון, וגל מקל, ששיחק בעונה החולפת באיטליה ומועמד אף להפועל ירושלים, כשבשלב הזה לא ברור אם ירצה לשוב לארץ בשל שיקולי מס.

במקביל, במכבי תל אביב עוקבים בדריכות אחר ההתפתחויות בפנאתינייקוס לאור הודעת העזיבה המפתיעה של ז'ליקו אוברדוביץ', והגבירו הילוך במשא ומתן עם מספר שחקנים שמשחקים שם, ביניהם אלכס מאריץ', יאן וויוקאס ושרונאס יאסיקביצ'יוס, שעל מועמדותם פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. גם דייויד לוגן מועמד להצטרף.

עם זאת, יש לציין שלגבי יאסיקביצ'יוס מדובר בסוגייה סבוכה יותר: בעוד בהנהלה מעוניינים מאוד בשחקן וסבורים כי הוא יוכל לתרום מנסיונו ואף ישנם מגעים ראשוניים ושיחות עימו, המאמן דיוויד בלאט לא מעוניין לצרף את הליטאי, והצהיר על כך. כזכור, יאסיקביצ'יוס הביע לפני מספר שבועות את רצונו להישאר בפאו, אך התנה זאת בהישארותו של אוברדוביץ'.

אחת הסיבות בהתמהמהות בבניית הסגל היא חוסר הוודאות בגזרת אוחיון וקית' לנגפורד, כשלאחרון ישנה אופציית יציאה אם יציג הצעה טובה יותר מזו שקיבל ממכבי. בגזרת טל בורשטיין, גורמים במועדון משוכנעים כי השחקן יודיע על פרישה: "בורשטיין די החלטי בנושא. הוא התייעץ עם מספר רופאים. מדובר בתקופת החלמה לא קצרה וכלל לא בטוח כי הוא רוצה לעבור אותה".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully